DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Posmen.
Tuesday, December 25, 2012 | 3:25 AM | 0 comments


The day stay same like usual day.
Where I woke up late at noon.
And I arranged my steps toward the kitchen.
A step in at the living room, a sound of motorcycle broke the silence.

My brother went to the posmen.
And it was my letter.
I guess it was PLKN.
But Im wrong.
It was a letter from USM.
* bunyi cengkerik katak ular babi semua keluar *


" Aku tak apply pun, apakah ini? "

So, well alhamdulillah.
Allah gave me the best.
I will further my study at Kolej MARA Kulim for 8 months.
Then insyaAllah I will proceed to USM, Kubang Kerian Kelantan maybe.

Again.
When it comes to KELANTAN I remembered him.
Yeah, I already move on but MOVE ON will never make me forget how he said,

" Nanti saya bawak awak balik kampung, saya tunjuk cara kitorang tangkap ikan"

Tak sweet pun ayat tu tapi kenangan waktu tue. MasyaAllah, Alhamdulillah :')
At least aku dapat merasa bahagia untuk setahun.
Eh, entry ni memang nak emo. 
So, who cares. Sape tak suke, boleh g chat dengan CRUSH korang.
Korang ade crush aku tkde, so so sukahatigua T.T

Oh,doakan kejayaan saya.
Saya akan daftar esok :')



Old things | New things