DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Perihal ' NERD '
Sunday, December 9, 2012 | 4:32 AM | 0 comments


NERD atau skema, bukan skema jawapan. Tetapi skema, blur sering dikaitkan dengan budak yang pakai spec. 
Nerdy ? Specky ? Mandom ?

Pernahkah anda mendapat jolokan seperti itu?
Yaaa. Kiteww pernah gara gara kiteww budak blur.
Memang laa kitew blur atau RABUN sebab itu kitew pakai spec. Kalau tak meraba raba pulak, pastu mula lah Tweet 

" Eh, Dila tu gatal siaak. Duk raba raba orang tak kire jantina ". 
Bagi DAFUG sikit, heh.



4 jenis orang SKEMA.

Firstly, orang skema boleh dikategorikan orang yang suke kenyit kenyit mate. Ehh, dia bukan gatal laa. Dia kenyit kenyit mate dia sebab nak angkat spec dia yang melurut ke bawah. Jadi, bile tengah shopping kat JJ tue, pastu ade orang PHEWWIT PHEWWIT korang then kenyit kenyit mate, jangan angkat penumbuk kat dia. Pegi dekat dia then cakap,

" Eh sakit mate ke ? "
" Eh, spec takde pun kenyit kenyit ape ni ? "
ataupun.

" Lelaki skema bukan cup of my tea laa "

Secondly, orang skema juga boleh dikategorikan as ULATBUKU . 24 jam nak bekepit dengan buku je. Selalunye orang cemni, SAIKO je lebih. Haram tak pandai pun :3 I got a friend tapi pandai la. Pergh, wa cakap lu dia dengan buku tak boleh berpisah. Ibarat dia dengan baju. Dia hanya akan tanggalkan baju bile mandi kan, same jugak dia just akan leave her books bile tidur.

Tak ke bengap cemtu? SAIKO SAIKO.
Orang ade jamuan homeroom, jamuan farewell. Minah ni mane join, katenya nak SPM. Cam KIMAK je menyombong sampai cemtu. Keje nak kepit dengan buku. Eh, sila faham. Im not so so anti dengan ulat bulu, tapi bile dia ni perangai cam barua je, rase Yeeeks tau.

Next, orang yang skema adalah orang yang suke MENGHAFAL. Kenal Silencer dalam 3Idiot? Cengghitu aah. Kalau bab menghafal bagi laa kat dia. Orang cengghini tak dapat rase nikmat ilmu. Tak feel tau belajar bio kalau menghafal. JADAHNYEE :3 Bio memang subjek hentuk hentuk kepala ke dinding pun. Pastu bila kite khianat dia, mula la tunggang langgang ayat. Tuchuk Tuchuk.

Then, orang yang skema adalah orang yang IKUT RULES? How benarkah ?
Sometimes maybe. Duduk hostel ni tak nikmat laa der kalau duk sujud kat kaki warden je -.- CAM SAMPAH JE KALAU TAK PERNAH KENE TULIS NAME DENGAN LDP. Puiii puii tak caye aku. Sebaik baik aku punnn, clearblock Subuh baru tahun ni aku buat. Lepas letak jawatan ? Narhhh. Aku rase cam PERNAH KE MAMA AKU BELIKAN AKU STOKIN? Hihi. Shiaal betul. 

Okayy, papepungg tak kisah la korang sekema ke tak. Korang hebat sangat ke tak sebab manusia hati same warna, rambut lain lain. Kan ? Hati dilitupi dengan darah, rambut boleh letak warna macam macam :D

Semua orang ada gaya hidup masing masing. Kisah ape mulut cam longkang asalkan tak kacau aku. Tapi kisah la kalau kau duk kutuk aku sedia. Kisah ape kau skema, jangan result kau tinggi dari aku sudah * evil laugh *

TAPI KISAH LAA KALAU KAU DUK POST HARIMAU MALAYA KALAH DENGAN GAJAH PUTIH. WHAT THE FUG KAU NI, BUANG NEGARA MAU ? 

BODOHNYEE PEMPUAN -.-

 




Old things | New things