DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

MEMBINA MESEJID ^.^
Tuesday, December 25, 2012 | 2:47 AM | 0 comments


Aku bukan berangan nak jadi kontraktor atau buruh sambilan :3
Im talking about MARRIAGE.
Kalau tanya budak batch aku semua nak kawin.
Even budak derejah 4 pun dah tahu couple.
  

" Pa, ma rindu pa la :'( "
" Pa pun. Ma wat mende? "

Buat mendenye merapu cenghini. Geli geleman dok. Bukan main pa ma, eh, kau sedar tak tak KAUTAKBALIGHLAGIPUNNNNN -.-'
Eh, aku emo laghi ni apesal? Cakap jelah aku jelaous dengan budak budak ade BF. *tutupmukalarimasukbilik*
Ahaaa, kejadah nak jealous bagai, uewwwwww :3

Okay, semalam semalam aku attend majlis kahwin cousin aku.
Tapi kitorang tk close sangat, so aku pegy menggedik gedik je, ihikkssz.
Gua kena ngorat, pergh tak menahan.
Rasa ringan tangan nasib lu ada gang je *mukakuat*

" Hai, mata tu tak boleh cantik laghi ke? "

And I was speechless so buat duckface je atau fuckface ke. Haha :D
When I attended any wedding for sure I remembered all those memory with him. How nice he was. How sweet he was. How he said to me to take me to his hometown :')

MasyaAllah, bersyukurnya aku dia datang dalam hidup aku even setahun je.
Aku bersyukur Ya Allah. And now, I dah seriously lepaskan dia.
Tak akan look back. Nampak dia happy, so am I.
Kebahagiaan dia, aku pun bahagia jugak. MAYBE :')

Eh, tak masal tacing ni mende. Benci doh aku ni LIFELESS ke hape :3 


Abaikan alien tepi pengantin tue, ntah mane datang =.=''

  
 I kept saying, "AKUKAWINNAKBUATKATHOTEL,LALALALA"


 Meet my retaded cousin, oh kedua duanya cantik okayy, jelly :3

Oh, kepada pasangan pengantin, semoga bahagia hingga ke akhir hayat.
Bimbinglah antara satu sama lain.

Kau salah, aku tegur. 
Aku salah kau tegur.
Bukan, kau salah AKUTINGGAL , *hentakkepalakelantailajulaju*

 
 


Old things | New things