DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Its HOLIDAYY!
Friday, December 21, 2012 | 12:46 AM | 0 comments


Hai youollsssz!
Wassup cuti korang?
Mesti best gile kan shiaaa?
Of course cuti gua BORED.
Gua kan lame. gua kan ortodokss. Gua kan membosankan. lolz.

Jealous tk payah nak mention la kawan kawan aku semua cuti overseas.
Untung gila kan lahir dalam keluarga kaya?
Sorang gi Korea, Hong Kong, Vietnam, Iraq, Dubai.
Tapi, gua syukur la walaupun cuti gua bosan tahap babi baru lahir gua tetap hidup dalam aman, alhamdulillah :')

Jangan risauuu, gua aman jea duk SP ni.
Tolong lah tahu yang gua bosan sehingga boleh membawa maut :3
Kalau gua sampai hati nak bunuh diri lah kan, lulz.

Dulu.

" Lepas SPM, aku nak masuk kelas blablablbalblabla "
 Online totally out of list AFTER SPM la.

Sekarang.
Online memang totally currently Im doing la.
Nampak tak permainan dia?

Oh cakap pasal permainan.
Gua dapat tau Ex gua layan DOTA, ahaaa.
Dunia Orang Tanpa Awek ha? *angkat kening *
Untungla takde awek pun hidup bahagia laghi.
Eh, aku apesal.

Aku pun bahagia what. *crying *
Eh, aku harap kau tk baca blog aku, aku nak luah perasaan ni, tssk tssk.
Bile orang tau aku single, semua suruh aku move on.

" Weh, aku dah move onla ni, kalau tak takkan nak membeku atas katil je tekenangkan dia "

Aku tengah cube selitkan unsur humour ni, jadi tak jadi tak. 
Cakap la jadi, okay sep sikit!
Aku ingatkan lepas SPM ni aku sorang je yang clash, rupanya melambak lagi kawan aku. Sobss.
So sad.

Eh, kejadah nak sedih. Kan dah muvon, ye kan. Hmmm.
Jomlah kite buat kelab menjanda, ahakszzz.
Tapi bile aku cakap cemni,
" Aku nak tunggu dia " 
 Ohkay, kepada para janda cam aku, ce korang fikir.
Tak keh bohdoh gihleh korang punye matlamat nak tunggu someone yang tak hargai korang?

Korang tau tak orang cengghitu kalau bagi second chance pun belum tentu dia baik. Alaa, macam kite jugak la tipu la sape tk penah terkentut waktu makan. Pastu janji tak kentut. Eh kentut laghi. Maaakkk, bau petai. SEDIHH.

Takpayah nak cakap dorang la kite pun kalau bagi second chance bukannye guna sangat. Contohnye, 

SITUASI 1. 

" Esok kamu janji jangan buat laghi, jangan suke hati je potong kain baju orang ".

" Baik cikgu. " *gunting rambut kawan sebelah *
Eh dia kata kain baju yang jangan, rambut boleh kot. Kan? Tipu la kalau kau tk cemtu, lalalalala :3

SITUASI 2

" Youuu, tolonglah terima I balik, I menyesal "

Fikir.

" Baiklah."

Esoknya.

" Eh jangan cari I laghi, I ade cikaro baru "

TAMPARDAHITAMPARDAHITAMPARDAHI!

Konklusinya, tak de point kita nak setia sangat. Tak de point pun nak sayang sangat sedangkan esok lusa BF Gf kita belum tentu hidup. Kan?
Dylaa Rashid, takde point pun kau nak teringatkan balik

KALAULASETAHUNLALU  

Kalau macam tu sampai 2021 pun kau ingat kalau la 2011 kan, tak ke bugimaa bak kata dia? Haha -.-
Adik akak kaum hawa sekalian, ape kata mari kita sesama bina hidup baru. Cewah aku cakap cam mati je.
Haah la, hari ni kan 21.12 bak kata Mayan, Its KHIAMAT! lewlss.
Nasihat untuk diri sendiri dan sahabat, tak usah lah tutup hati kamu itu kepada lelaki lain.
Dan janganlah kamu menghukum Ex kamu dengan menghukum lelaki lain, sesungguhnya semua lelaki tak sama walaupun certain part sama, weh ape ni ape ni ape ni !

Bukan aku type * bunyi keypad *
Memang la actually aku pun masih berharap, menunggu tapi tidak laghi setelah menggunakan Daia. eh,tak gunakan Boom.

Nampak tak permainan dia nak sedapkan hati?
Haaaa.

Move on jelah. Pegi KMK nanti belajar, takpayah nak menggedik.
Cari redha Allah dulu, nanti Allah kirimkan bidadara sehemsem KA, ihiksssz.
Eh, wahai Ex seriously I tak marah U.
Seriously I hargai keputusan U. 
I sebagai kawan U walaupun U dah buang I, tsssk tsssk.
I sentiasa doakan U bahagia :')
Eh, I ikhlas ni tak payah nak buat duckface, kiss kang, eceh.

Okay, jom la MOVE ON!
Gerak ke kiri kanan, eh terkawad.







Old things | New things