DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Exam itu memang membebalkan T.T
Saturday, September 15, 2012 | 4:46 AM | 0 comments



Assalamualaikum and hi :)


INI BUKAN DUCKFACE.

Saat ini saya akan lagi tergopoh gapah ke kelas.
Di saat ini tangan saya akan penuh dengan buku manakala zip beg Adidasku akan sentiasa terbuka.
Dan ketika ini, setiap saat cermin mataku akan melorot kebawah serta tudung yang herot berot lalu dalam kecoh kecoh aku memakai kasut ke kelas.
Sila bayangkan gilee nerd kalau aku aceni , hoho.

Yaa, lantaklah aku nerd ke hapee, janji aku dapat stret A.
Hurm, nak SPM dah rupanya aku nie. 
2 month to go, and sempat lagi aku buat anjakan paradigma.

Trial MARA?
Boleh tak nak describe yang trial gilee shiaalll susah lmao lmao -.-
Addmath mau 10 soalan aku tak jawab, muehehe.

Tasha : Didi, aku tengok relax ja, jawab addmath bersila bagai :3
Me : Nak kalut buatpa, aku tau ramai tak boleh jawab, watlek (Y)

Overall, punah dah harapan nak dapat SPC. Goodbye la :')
Satu A pun aku tak rasa boleh dapat, silalah faham, aku bukan bodoh,  
soalan yang susah, wuhehehe :P

*Berharap dalam menyibukkan diri ke arah stret A SPM*




Old things | New things