DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Ayu.
Friday, July 27, 2012 | 11:15 AM | 0 comments




Goodnoitee peeps :)
Currently having a conflict with the friend of mine.


Last week, after kelas Math.


" Eh, Syerii ajar laaa, saye nak tengok laa "


Sepantas siput babi, aku melangkah ke arah mejaku.
Sepantas arnab Dia menyambar telefon aku.
Ketar.


" Bagi, balikkkkk ! "


Aksi kejar-mengejar yang tak pernah dilakukan oleh mana-mana pelajar MRSM Pendang sebelum ini menggamit perhatian ramai.
Berpusu-pusu pelajar Upper Form keluar kelas nak usha, morons nie gaduh apa :3
Eh, bukan budak maktab aku tak reti lari. Dammit, kenapa bengong sangat -.-

I mean, tak pernah kot ada budak berani kejar dia like i did.
Kinda proud of me :P


So, lagi mengghairahkan bila dalam bulan puasa nie, kami main tolak-tolak.
Tarik-tarik.
Raba-raba.

" Bagi, balik "

" Nak saye dekat warden ke, esok amik? "

" Esok saye amik ". Langkah longlai.
Renyihan tak lama, air mata berderai.
Aku mengangis bukan kerana hilangnya sebuah harta.
Aku mengangis bukan kerana simpati.
Aku malu weh reti dak malu bila cikgu baca text aku ilebiu ilebiu dengan ayie aku T.T

Petang tu, dalam lena. Ada orang letak balik fon aku kat tepi katil :)
Thanks Zuckii.
End.

Ayu, Cikgu Ayu.
An adorable teacher who teach me what is life.
She's my idol.






Old things | New things