DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

12 July
Thursday, July 26, 2012 | 7:25 PM | 0 comments



Hi thereee :D
Gile sebulan lebeh aku tak menjejakkan kaki di rumah nie.
Bila balik dah transform, fuh, rumah aku dah jadi bungalowwwww :O
Rumah aku dah ada maidd, eh eh aku dah ada husband laaaaa.
K.
Jangan la percaya sangat.
Takkan sampai lama cenggitu sampai dah married ke idok pun dop sedaaa T.T
12 July.

Ada apa dengan tarikh nie?
Macam penting sangat, kenapa tarikh sign kontrak 3jute eh?
Owww, bullshit.

My birthdayyy, silaa letak dalam calendar phone anda ;P hihi.
This year, the best birthday ever :')
Kinda bitchy girlfriends and my boyfiee, thanksss.

9.45 pm, 11July 2012- Dewan Kuliah.

Keadaan membising. Aku kalut dengan resume aku yang entah haru biru jadinya. Bebal. Sekali tengok macam mummy yang hilang anak kembar. 2 kali tengok macam accountant yang baru kena pecat.

Syifa : Bday Didi nie, kita nak buat apa? Dia asyik buat taikk kat orang, kat dia kita bagi loji kumbahan aaa.

Maka perbincangan berjalan lancar, tanpa aku sedari akibat kekalutan melampau.

11.15 pm,11 July 2012 - Dang Anum113

Mun : Didi, pinjam fon. Nak call daddy aku, can ?
Me   : Amik laaa * sambung makan nasik :D

11.45 pm, 12July 2012 - Mahsuri 204

" Im Titaniummm " . A text from my hubby.

" Bie, mak saye call tadi "

Dia cakap ape? Message sent.

" Result sampai rumah, Addmath saye teruk "

Gugup.
Mak awak suruh kite break? Message sent.

" Sorry sayang, ayah saye dah tahu, dia marah"

Air mata bertakung. 
Lari dari dunia, finding a place for being alone.
Patah hati.
Sedih.
Hampa.
Kecewa.
Penat.
Bersatu dibawah naungan menjadi padu, kukuh dalam hati aku, cewaah.

Tasha : Diii, kenapa nanges ni?
Me      : Ayie weh ayiee. * terribly crying. T.T 

Tetiba, seekor, eh seorang lembaga hitam, ataupun Syifa datang dengan fon.

Syifa : Nah, cakap.
Ayie  : Bieee.

Keadaan sunyi. 
Bitches sedang menahan gelak dari meledak.
Aku dengan naifnya mengangis macam orang nampak cannibal nak makan kita * pengaruh wrong turn. 

Aku tak mampu bersuara. Tangisan menjadi dominant alele.
OMG, baru sedar!
Aku kena kencing la wehhh, naharomm.
Bodoh bodohnyaaaa :3  

Okay, seronoknya kena tipu. 
Lagi syokkk bila 5 baldi air+ breeze disimbah atas aku.
Terbaik.
Langkah maju dibuka, maka aku mengejar semua mok cik-2 nie, sampe hati kome.

Aku peluk seorang demi seorang dengan erat, sebagai tanda thankss.
So, diorang pun lencun jugakk :D

Oh, terlupa. Aku ada BF ler, hihi.
Talian 01342***** sibuk sampai pukul 2 :)

Thank youu girlss for the surprise.
Thank youu Bie for being the great main actor ;*

17 already. Going to SPM :D
Wishing for 9A's.  
 


Old things | New things