DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Suwiitt, suwiittt :")
Saturday, June 2, 2012 | 3:11 AM | 0 comments



Assalamualaikum nasi hujan panas, eh eh silap.
Tadi makan nasi warna warni, jadah masuk perut then jadi tahikk jugakk.
Takpe, rezeki rezeki, alhamdulillah :'D

Jangan lah ingat mak aku, or kakak, or aku yang buat -___-''
Semestinya tibai makanan kenduri, siapa suruh kawinn , LOL.


Kenapa semua orang bertwit tentang " sweetnyaa depaa " ?


# Pasangan diorang tak mahu berswitt switt dengan diorang :/


Kesian kan? Apa guna jadi couple kalau tak bersweet *ayat macam bagus*. Maybe boyfie or girlfie anda sedang sibuk, sibuk dengan kenduri mungkin atau main game? Okay, bukan 24 hour kita untuk dia kan? Tapi 25 hour aku untuk Capital K *sila bagi sepak 5 guni, dusshh*. Jadi, tak boleh nak salahkan couple kita jugak, kalau pakwe hang takdak Twitter manalah boleh nak tunjuk kat orang. K. Pakwe kuno :P 


# Sikap tak puas hati.


Selalunya melayu memang banyak macam niee, memang tak puas hati dengan orang lain :/ Tak cukup BF sendiri, jelly pulak bila tengok orang lain bahgia. Kemon Gayah, Kemon Bedah ! Bila Melayu nak maju, biar lah kat orang lain, tak perlu kita nak dengki. K. Tipah rampas BF hang, so tu yang dengki-2 sangat lah? K. Tarik rambut, jumpa bomoh, buat-2 orang. K. Go, go! Bukan takdir kita untuk dapatkan dia, lepaskan lahh. Tapi kalau aku pun geram, ohhh mana boleh! *tolong delete blog ni okay -_-'* 


# Baru clashh :/


Tskkk Tskkk. Sedih betul kalau clash dengan orang yang kita sayaaang nak mati. Haiiih. Selalu aku cakap, nak jadi hati batu. No men, no women, no world! Tapi bila Capital K twittot dengan kawan dia pun, menangeh macam guguq anak. LOL. Jadi, alkisahnyaa bila baru clash, jangan online. Buat sujud syukur sebab maybe kita akan dapat lagi baik. Buat homework bagi siap, baru online dah search lah OhMyEnglish untuk preparation Trial ^^. K jangan close tab lagi. 


# Memang tak suka kapel punn.


" Alaahh, aku mana layan bercinton-2 nie, kahwin teruss, baru feel ". Selalu jugak dengar macamnie, even aku pun pernah cakap. Konon kental habis lah nak tahan godaan-2 setonnirejimmmm . Tapi bila kena ayat sikit, onnnn sajaa -_-'' Tak payah nak kemas sangat cakap nak kawin terus kalau kita tu baru derejah 5! HAHA, Tak percaya? Kemon lah, mumi dedi budak-2 kecik pun dah gunaa tauu, euwww geli leww titeww. Umur baru sekangkang beluncas, semangat nak kawin awal. Haihh , awat terasa taktau, hihi :P


# Memang takdak orang nak pun :/


Sabar K. Hidup tak memerlukan pasangan usia muda, cewaaahhh. So, jangan rasa rendah diri, murung or tak bersemangat untuk teruskan hidup. K. Jangan bunuh diri. Apaa nie ? T.T Apa aku merapu. Kbyeee. 


Better aku diam, sebelum dimak-maki. K. Suka hati depaa laa Twittot depa, suka hati aku Blog aku. LOL.




Untuk menutup identiti, terpaksa buat macam nie, tskk tsskk. Takdak niat pun. Aku bukan RT dah ni RB laah acenie :P



Old things | New things