DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Senior.
Saturday, June 16, 2012 | 3:29 AM | 0 comments



Assalamualaikum :)
Haipppp, ape ni, tak baik tauu :/
Mesti korang semua cakap, erghhh dia balik lagi, update jadah hapeee entoh.

Okayy, esok aku balik maktab dohh :D
Dulu bile nak balik maktab pakat nak update, balik maktab issk isskk.
Sedihh kot nak tinggalkan rumahh.

Takpayh clearblockk, pakai setokin, tak payah ngadap muke muke bewokk tak gune .__.

Tapi tapi, sekarang tak lagi :D
Maktabku syurgakuu.

Seriously, kat maktab baru aku dapat aku yang reall.
Bedesupp bile sampai betul-2 depan pagar maktab, macam ade jasad lain masuk badan, perghh cakap.
Then, baru dapat suare sebenar, energy yang hyperactive sebenoo.

Duduk rumah memang shiall la aku jadi panda T.T

K. Last year, senior year.

Budak, even muke kau macam mimie, adik ipar aku XD
Kau jangan ingat bagus sangat bile jalan langgar bahu badan senior.

Aku memang usha kau lame dah, muke boleh tahan tapi haramm tak pernah senyumm. Get lost la kalau rasa chomel sangat then boleh hormat f4 jee then jalan bongkak bagai. Get a hell wehh, aku boleh bagi jahannam kat kau laa.

Aku sajee nak test kau mase kau jalan tepi budak PUCHONG yang suke makan lolly sambil berdiri senteng-2 tangan bagai. Kau nak ketepi ke tak bile senior lalu.

Wehh, mase aku jadi junior duluu, jumpe senior jalan cium tanah tauuu. Shit kau memang shit. Ingat aku mantan takde kuase nak tocer kau laa? Kemon wehh. Mantan-2 aku pun bile ade hal cikgu panggil jugakk.

Then, kau jalan gelak HUHA bagai. Wahh wahh seronoknyee. Aku yang debab nie kau tak nampak? Sekali kau langgar bahu aku, aku macam Fvckk weh fvckk kau tak ketepi pun. Dah kau langgar aku, aku tolak la kau dalam longkang.

Opss, Its a better place for youu, sorry its FACT :)

Then, cakap sorry pun tak ? What the Hellaaliarrr =='' 
Aku tunggu esok, so then semua f5 boleh buat babi kat kau balik. 
Ade aku kisah kau nak dato' ke hape, aku pun ade bapak laah.
And macam aku kisah kau tu FORM 1 :D
Tak, tak akan, tak pernah, harap maklum.

Setakat form 1 kalau rase cun sangat pun tak menjamin kesejahteraan kau laa. Kau tak boleh hidup pun bile pegi mane-2 orang akan cakap pasal kauu.
Kau bayangkan kau nak beli makanan kat PUM, then f5 balik dari kelas, semua macamm " budak biadap weh, usha panas sikit ". Tambah pulak, ade kakak cakap " baru form1, nak jadi setan dah, gi mati laa kalau rase ibadat cukup, tambah dose aku jee ngutuk kau ".

Pastu, bile kat DS, kau betul-betul tengah pegang senduk nasi, then f5 datang. " Eh,kau budak kuajar tu kan, gi makan dalam jamban ah, bak sini senduk. Then, senduk pun dipassingkan kepada semuaaa f5, then f3 pulak. Last-2 DS tutup, rase hine kan ? Betullah kau memang layak makan kat jamban.

Then, kau nak duduk makan kat DS, datang lagi aku and the geng. For sure la bile tengok kau, rase nak pedajalkan jee, kan :) So, aku akan mestii nak membabikan kau. Boleh je aku datang cakap, " kau bangun laah, makan kat jamban kan aku cakap". Sebelum aku malukan kau, blah weh blah. Muke kau mase tu aku boleh bayang merah dah dalam jadi mesti mencarutt perghh perghh kat aku. Macam aku kisah, kau tak dengar aku mencarut lagi, berhenti sekolah pulak kang XD

Soooo, ni satu kisah yang aku nak share bile jadi senior. Bukan jadi junior je rase terbabikan, jadi senior pun masih lagi dibabikan. Kisah benar, berlaku di surau khamis lepass before kelas BI. Tapi, aku tak merancang pun nak menocer beliauwww. 

Sekadar memerli and mengusha dalam pandangan seperti melihat suamiaku tanpa baju, auwww, sudah memadai untuk menggugatkan budak nie :)

Akhir kata, memang benar, kalau kita hormat orang, orang hormat kita. Tapi sedarlah fakta duniaa, yang muda kena hormat tua. Aku tak pernah pun maki junior yang senyum kat aku. Tak pernah jugak memerli junior depan orang ramai, tak payah takut untuk buat baik melainkan rase buat jahat cukup baik.

Toodles :*








Old things | New things