DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Muafakat Membawa Berkat XD
Monday, June 4, 2012 | 2:07 AM | 0 comments



Hi thereee :D
Gilee, tadi aku semangat nak studi, tapi haremm. Tak guna, hoho.
Takpalaahh, balik maktab aku pulun habis-2 naaa XD
* genggam tangan *

Carik-carik bulu ayam lama-lama bercantum jugaa :)

# Rebut remote control.

Along nak tengok versus *cough*. Angah nak tengok Masta-Chef lahh. Siapa tak pernah gaduh sebab rebut remote control, tipu sangat la kenn. K. Rumah kau ada triple TV plasma, K. Shuuttup. Selalunya yang nak kalah aku laa, sebab aku adik. Then, sentap :/ Mula nak gheyiauuu, HA HA. Tapi sekarang aku laa yang berkuasa, sebab nanti aku cakap " Alaaa, aku duk rumah sat ja, aku balik hang tengok laa " Then dapat * goyang kening *


# Nak nasi macam kakak *sigh*


Kita makan nasi, adik pun makan nasi. Tapi adik takde gigi. Kene la makan bubur kenn. Yang kakak ni dengan bangga suap ayam sekor-sekor dalam mulut. Padahal gigi dah rongaaak. HA HA. Adik ni terliur bagai. Mulalah nak rentap makanan kakak, kakak ni pantang. Mulalah ketuk-ketuk tangan, tolak-tolak adik. Bila mama datang. Diam. K. 


# Awek sama * tutup mulut *


Ini krisis besoor bila dapat awek same, hewhew. Awek tu memang giloss superb ah, boleh reply text dua-2 dengan pantas dan tuntas. Pheww. Kalaulah aku ada kebolehan tue, hihi. Thanks god for not giving me that kind of superpower T.T Bile gaduh boleh la cakap " awek kau gigi jongang tengah-2" " awek kau gigi tengah jarang " boleh pulak cakap kat awek sendiri, heekeleeh. Pahtu bile nak clash, jenuh si awek nak pilih adik ke abang. K. Cari Dato' lerr pulakk T.T


# Berebut harta.


Ni macam yang banyak berlaku dalam masyarakat kita lerrr, bile parents mati, sibuk gaduh nak harta nie laa. Padahal mase parents sakit, haraaam. Balik jengok pun idokknyeww. Tau-2 orang tua doh mati. Pahtu sibuk nok hartee. Atee ke idoknyee kuajaoo gutuww. Dah tu bile gaduh sampe putus adik-badik, atee idok kee kecewee arwoh dalam kubur nuww. *stop, stop. jadah hapee cakap perokk *





" Wehh, adik nk eskelem tatakkk "
Mana boleeh, ohhh, beli lain aaa.





" Sat aaaa, kaluitt la hang, dah takdak gigi"


" Nahh, makan elok-2, kesiann adik kakak "

Kan? Better acenie, tak perlu gaduh-2. Budak-2 pun pandai nak tunjukkan contoh untuk orang besaar cm kite, kite yang doh besar segale bende nie, takpayah nak act macam budak baru tumbuh gusi, okayyy youollss.

 Muafakat membawa berkat :D
Toodless :*





Old things | New things