DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Ingat bagus sangat kott -__-'
Saturday, June 2, 2012 | 8:59 AM | 0 comments



Assalamualaikum bloggotte :*
Nampak comel kan bila semua tambah OTT OTT, macam chemist pulakk T.T
ane, ene, ol, hikhokk >.<

Jadi, Dylotte, Twittot, Nienott,Syubott, Dodott, and and Khairott T.T
Euwww, ape jadah buruk sangat name awak bie? Hewhew :P

Pekerja Melayu semua berlagak baguss, phhuihh !

# Buat muke " issh, cepatlah berambus ".

Tau muke cepatlah berambus aceno? Acenie, bile korang masuk kedai, si pekedai tengah mengumpat le katekan, perempuan laa nie. *tutup muka* then, korang nak beli. Bukan nak layan pun, okay foinne lagi, bila nak bayar. Weh, aku nak bagi duit kott, jadah buat muke mintak kaki -__-' Hulur duit, amik sentap-2 pulak, dah tu tak tengok langsung muke pelanggan. Heh, aku tau la muke aku cantik comel kiut miut babyface ape jadah lagi punn, tak payah nak tunjuk baguss sangat. Seriously semalam aku kene dekat TESCO. Harhar. Kalau kau keje butik BONIA, aku boleh accept lagi T.T

# Sembang dengan kawan, macam dia jauh dekat gudang pulakk.


" Wehh, sinetron tadi hero tak mati kannn, aku cakap dah, kau tak percaye bodooo ". Memang pun aku datang kedai kau, nak dengar kau sembang. Memang pun rumah aku takde tibi radio mp3 lappy ape mende semua, sebab tue menempek kat kedai kau. Memaaaanng! Dah kekadang gune bahase kasauu, heh. Tak bagus betul untuk didengari.


# Cakap kasar-2.


Tau lah penat pun, eh ehhh ape kejadah kedai kau setakat jual housing phone nak penat bagai? Setakat yang datang tanye belekberi, iphone, alaah mende-2 mesti letak atas meja lah. Main gadget sekarang. Tak payah letak dalam plastik lepas tue balut dengan kain then ikat tali rafia pulakk -__-' mane tak penat. Dah tu bile pelanggan cari, " kak, CSL blablabla ade tak ? " Terus cakap, TAKDE! Bile kite try cari, dia repeat lagi, volume mau tau mesti kuat lerrr, TAKDE! Bengoong, mane tau aku nak cari untuk Nokia 3310 ke, heh. *cungap-2*


Konklusinye, jadilah macam pekerja dekat RasaMas ke, KFC ke, McD ke. Bile datang semua greet omei omeii, hai selamat datang blablabla. Tapi bile bagi order kat orang dapur, woii badigoll ayam spicy seketull *bengong betol, beli seketul je* HA HA. Kisah hape, janji dia layan pelanggan terbaiik :D


Bukan nak condem Melayu, tetapi sedarlah bumi kita akan dijajah sekiranya orang melayu sendiri buat pedajal kaum sendiri, wake up team! Kemonn!



Old things | New things