DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Bored.
Sunday, June 3, 2012 | 3:57 AM | 0 comments



Selamat petang alieen, hari ini nak post khas untuk alien.
Berharap sangat nak dapat benda baru dalam hidup nie :/

I'm bored of my life, seriouslyy boored!

# Belajar, belajar, belajar T.T

Memang ternyata final year is really burdening me. Kene belajar 24 hour, tapi bile aku belajar tak rase bosan pun. Kalau main sikit, kene bebel. Blablabla. Bile duduk maktab tak rase pulak nak main, rase nak belajoo aje. Maybe environment same kott. Does home is actually a hell for me? K. Bile duduk maktab nak balik pulak. Kejadah hape. Go daiii T_T




# Orang sama, muka sama, perangai sama.


Yaaa, ade kawan yang havoc memang best. Thats why I prefer to have my year-end-holiday with my friend. Not my family. Yess, Im bad. So what fissh? Tapi bile mostly ' kawan' perangai macam haramm. Seumur hidup nak mengutuk orang. Bosan bosan. Bangun tidur, kadang-2 aku akan cakap " lahh, hidup lagi ke ". K. Cakap confident macam amalan banyak cukup nak bawak jumpe tuhan. TAK. K tak. Tapi dari hidup merapu meraban. People, stop being sooo stuupid! Soo lame. Hidup majulah sikit, otak come on laa bukak luas-luas. Akak tu muke macam tu pun hampa nak ejek kaa. Damnn. Kenapa tuhan ciptakan mereka di dalam hidup aku. Get a hell bitch! 


# Siapa cakap jadi remaja tu best?


Siapa cakap? K tahniah sebab ada zaman yang best. For me, not at all.
 Jadi remaja sangat menyusahkan. Dah ada feeling, bile BF buat hal nak sentap-2. Memang aku pun. Kalau jadi baby kan senang. Takde feeling-2 semua jadah ke mende nie. Watlekk je. Bosan nanges. Bile dah besor nak nanges kene ejek, gampang cengeng. K. Dah tue kene handle emosi pulak, tak puas hati nak mengamuk. Keje nak menang. K aku lagi. Kan? Buruk kan aku? HA HA. 




# Talented Untalented.


Bosannya hidup bila ada bakat tapi tak gune. Bosan hidup aku bile ade budak laki yang maha bodoh bengong sial bangang ke jadah macam-2 lagi. Nak buat ape-2 kene banned. Babi betul. Bosan nak matii bile pihak-2 pun banned bende-2 yang showw off talent.Well. Macam bagus sangatlah bile banned semua program-2 budak. Keje belaja-2. Tu yang budak-2 pakat mengangkang dalam tandas tak kire lelaki perempuan. Dah tu banned lagi, banned. K. TQ :* MMUAHH MUUAH. 




Shoo sorry :/ Emo gile petang nie bile babah cakap tak jadi balik kg. Kan? Kg je kott. Sebab kg jelah buat aku ade chance nak jalan tengok dunia, develop otak aku ni dah dungu macam lembu. Semoga tahun-2 mendatang. hidup aku bertambah bestt, amin :')


* I need a shoulder, can you lend yours? I need it :'(



Old things | New things