DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

7 facts about my family :D
Friday, June 1, 2012 | 11:31 AM | 0 comments


Hi earthlingsss, currently text to my boyfie.
Gilosss, sakit hati, sakit hatii -.-'
Meyna,kau silap cakap dye blur, sumpah silap besaaar T.T

Untunglaa korang kenal Ayie macam blur, tapi untung lagi aku dapat dye, hihi.
Okay, aku ade famili, kau ade?

3 Beradik semuaaa <3


#Garang macam lion punyaa moyang zaman tamadun Babylon.


Ade keh tamadun Babylon, Huang Ho kott. hihi. Jahil sejarah T.T Okay, ni babah aku, sumpah garang nak matiii.


Aku    : Babah, 3 darab dua berapa ?Babah : Pangggg *kena tampaq dengan batang buluh* Kau pegi sekolah buat ape, kan cikgu dah ajar *Muka bengang, keluar asap dari hidung, fuhhhh*Aku : Lari ke dapur mendapatkan mama :')

Kan? Kan ? garang kan ? Tapi garang dia lah dah ajar aku jadi human sikit, sikit laa. Dia lah yang didik aku jadi vice presiden acenie, hewhew :')
Tapi sekarang okay dah, dia memang pendidik yang updated !

#Caring sesaaangaat.

Siapa lagi nak caring-2 kat anok-2 kalau bukan mama kan? Tak balik sekolah lagi, call. Dah makan, call. Keje nak call. *muka bengang,padahal sakit gigi cari mama jugak -.-'

Tapi manusia nie lah yang dah jage aku, kalau kena marah dengan babah sikit nak cari siape jugak ? Kalau kaki berbalut sikit, nak nanges kat siape pulak ? Kalau pening,demam ? Mama la kan? Kann . Anak mummy nanti, please be nice. Kalau tak biar daddy jage, hihi. Daddy Ayie <3

# Bagaikan amah tak bergaji.

Haaaihh. Ini bukan hinaaan okay. Seriously, kakak aku macam bibik bila weekends. Semua dya buat, dari rumah sampai anak-2 dia yang macam setan kecik tue, hoho. Nasib baik aku duduk hostel, kalau tak jadi amah kedua -.-' Anak rajin, hihi. 

K. Kakak aku cantik sangaaat , K.


# Makan,tidur, mimpi, mandi , hidup untuk motor T.T

K. Ni sorang lagi manusia pelik. Kalau minum, mesti oren + ribena, kalau makan mesti nasi hitam macam aku eh macam dia, dia hitam lagii :/
Motor pun letak dalam bilik, dalam bilik ada motor, barang dalam bilik bukan muat nak letak atas motor punnnn abang tersayaang wehhh T.T

Space motor hang boleh masuk katil sebijik tauu dakk ! Geram sebab aku suka bilik dia, hewhew :p

# Kalau tak loyar buruk, bukan dia- Abang Ipar.

Orang cakap bercinta selepas kahwin membahagiakan, aku percaya sebab bukti depan mata. 

Kakak : Ishh, kenapa ending cerita nie macamnie?Abang : * Bawak keluar fon, tekan2 *Kakak : Abang buat apa?Abang : Call director cerita nie la, biy duk banyak tanya sangat -.-

K. Abang Zul menang :3

#Bising lagi membingitkan.

Orang cakap dia sebijik Mia Sara, aku pun dok rasa jugak. Dia ni suka menanges, kalau menanges kalah orang mati laki. Boleh buat alarm bangun qiamullail. Teruksssss. Tapi dia macam aku, klon aku. K. Aku kan babyface :P

# Ganas.

Sekali pandang, hai Zanna, bila masa dapat anak laki sorang nie.
Fineee, anak aku memang laki, haha. Sentap ! Dia perempuan nokkkk T.T
Memang ganas, aku sayang dia sebab dia comel. Aku alergik orang comel, suka cubit-2 macam Marshmallow , heehe. Tapi dia taff gila, watlek ja kena makan dengan aku, hihi.

Bie, anak kite nanti konfem comel, so stay them away from me, hihi.

Variation gilaa kan famili kita ? Semua orang berlainan, tetapi kelainan lah yang hidupkan famili. Tak payah nak baby baby sangatt kalau famili pun dok babi babi lagi -.-'

  Just keep your imagination away for having your own family, if your family now is not so good anyway.



Old things | New things