DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

5 gaya bergambar.
Thursday, June 7, 2012 | 11:12 PM | 0 comments



Haii haii haiii :D
Esok kite dah nak balik maktab, byee semuaaa,sukanyaa.
Balik maktab boleh study, boleh bercanda ria XD
Home totally a bit suck fer mehh .__.

Okay, tipu sangat le ken kalau anda anda tak pernah buat 5 gaya nie untuk bergambar, kennn :P


5 MUKA BURUK DEPAN LENSA XD

# Buat peacee (Y) * cough *

Aku berani potong jari laa kalau dalam gambar tu, mesti ade jugak sorang buat peaceee. Messhhtiii. Macam tak chomel la satu foto kalau takde peace, phuihh. Padahal taktahu nak buat muke cane dohh, hihi. Mohon teraseee :P

# Sengeh nampak gigi * double cough *

Ayu kayy buat acenie. Gigi aku putih bersori, tak lack mane-2. Kau hadoo? Kalauyang nak try sengeh macam aku, pastikan gigi full. Even gigi aku tak full pun, kene pandai-2 ah sembunyikan lubang, HA HA. Dah tu kene double check laa, kalau ade cili terlekat ke, merah menyale pulak gigi taring kau nokkkk :P

# Muncung boleh sangkut underwear, LOL.

Ingat merajuk dengan cik abang je boleh buat muncung ginie? Nak bermanje dengan DSLR pun bolehh laa, hihi. Tapi tak payah nak memanjang sangat sampai block orang nak jalan or block pandangan orang. Tu dah jadi wing aeroplane, lolssss.

# Tak senyum, tk buat hape. Zero expression  * mata ke atas, tangan ke dada *


Ni mamat-2 bajet banyak aah, termasuk BF aku, hikhokk >.< Tak pernah punn aku tengok dia senyum ._. Kire habis macho dah letewww buat muke cam candid bagai. Hekelehh, kite lagi comel laaa :P Tapi bila sekali hang senyum KA, jatuh jatuh jatuh hati 


# Tutup mulut rapat-rapat.

Kayyy, nie sebab nak cover gigi dia jarang XD Trolololo.

Toodlezz evelibodiiii , muahh :*



Old things | New things