DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Serabut.
Tuesday, May 29, 2012 | 8:15 AM | 0 comments



Tatkala senyuman memenuhi fajar-fajar petang, 
lambaian rindu menggoyahkan pendirian hati ini.
Kata hati, dia cukup tersiksa menahan penipuan yang direka sendiri.

Angin malam selalunya bisa menggigit rangka hati,
tetapi tidak malam ini.
Kepanasan, bahang jelas merentungkan lubang-lubang rongga jiwa.

Betahkah aku menahan semua?
Hanya pasti kesetiaan itu tidak tergugat.

Akal logik berkata benar,akal hati menampar pedas.
Bagai disiat-siat bulan itu, berkecaian menjadi debu.

Dimanakah kekuasaan aku di dalam diri aku?
Aku mati bersama jasad mu.
Aku mati bersama rohmu.

Yang aku pinta, kembalikan segala milikku :)

I hate liars, I repeat, I do hate em.

xoxo,



Old things | New things