DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

RM 15,gaji pertama.
Wednesday, May 30, 2012 | 10:22 AM | 0 comments



Assalamualaikum Rakyat Malaysiaaaaaa :D
Yalah, Malaysian ja kott nak menerjah belog tak duna ni, hewhew :P

Semalam kan, kan kita kan pergi kerjaaa.
# What ? Mak kau tak cukup fulus nak sare kau ke? Desperate doh.

Suare sape tue? Cilakooo. Noharooom. Biadap punyaa bitch.
Okay, proceed.

Semalam kan, kita tolong uncle Tasya dapatkan tender.
Semangat tau kita pakai kemeja, macam nak pergi kerja betol-2.
Kita semangat dah nak pegang dokumen sambil buat kopi untuk bos.
Bila jalan kepit-2, tarik mana terangkat :0

Hikhokkkkk ;>
Bapak sekretari siaaaaal .

Tapi yang kite buaaaat kan, kan .
Naik kereta, sesat 30 minit, sampai, daftar nama syarikat.
Setakat tulis 30 huruf -.-'

Sikit pun rasa tak guna, seriouslyyyyy.
RM 15 for whaaat ?

Untuk buat cuci gambar nie ja kaaaaa T.T


Lima belas memang sangat berbaloi untuk 1500000000 nanti :D

Xoxo,





Old things | New things