DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

SPM dibubarkan ?
Sunday, March 11, 2012 | 8:54 PM | 0 comments



 Assalamualaikum & hi darlings :)
A bunch of congratulations to the Anugerah Pengetua's Receivers.


Macam best sangat hadiah tahun nie -.-'

Setakat panggil panggil nama, naik pentas, senyum meleret ?
Oh lord, we're so bored of it.
Pastu, yang parent datang, boleh pulak naik pentas dengan parent, 
semata mata nak ambil duit RM 100.
Cool (Y)



Okay, ini formfive. okay ini homeroom aku :3


 Bila dah form five, semua benda adik adik buat :D

Okay, macam sedih sangat. sedih la sangat kan, HAHA. 
Lumrah dah form five kejenye belajo, belajo yob. SPM due tige kangkang je lagi.
Arena nak meletakkan jawatan, naik lah pulak junior form four.


  Wajah wajah berkredibiliti :D
 Welcome to the club.


Patah tak tumbuh, hilang tiada ganti :')
Well now you  leave us.
Well now, no more " hey, orang kampung".
Well now, no more En Ariffin at MRSM Pendang.



Cari sendiri, cikgu Arifin. kalau salah, boleh la pulak tambah power :)



The best damn thing :D
Okay, ini sangat best. Penerima 4FLAT, okay.
Sila tengok semua student kat belakang.
Ada yang senyum, terharu okay.
Semua dah macam " bapak best, bila aku pulak nak dapat ".

Memang bapak best bila kita angkut parent kita, peluk cium, 
the times when your father whispered to you " im proud of you adik ".
Thanks god, i had experienced this valuable time :')



Sem ni, aku pulak naik pentas dengan kerabat aku, hihi :)


tak menahan, RM 500 dari langit :)



Aku, aku ! :)
 
SPM dibubarkan lah sangat. apa makna banner nie?

All the best SPM Candidates :)
* Memang nak SPM masuk format blog pun, okay tengkiu :\
 


Old things | New things