DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Intake.
Thursday, March 8, 2012 | 10:53 AM | 0 comments



Assalamualaikum :D
Hye noobies, the hell seems ohsem enough yaaa.

So last 8 Feb, the ducklings were running across the sea alone without their blood-0-typed motherfather.

What doesnt it mean?
Yeahh, they have been eaten vigorously by the monster.
Fullstop *tampar dahi*

Nanti duduk sini baik-baik, jangan nakal-nakal, belaja betul-betul.

Kepala angguk-angguk,mata pandang tanah *kira pasir*
Mata merah cili,berair dan meleleh leleh air terjun dari Lata Lubang Dua-.-'


Takpa, dua weeks lagi balik ah.

Dalam hati memasing menyedapkan diri. 
Tak buat taklimat motivasi lagi, dah aplikasi. 
Padahai makan dalam *muka ketat*


Mula compare, " kalau kat rumah...." 
Kalau kat rumah mesti aku tengah tengok Upin Ipin.
Mummy mesti tengah basuh berak adik.
Mummy masak apa eh hari nie?
Lauk DS tak sedap lah.


Menitik lagi, kawan kat sebelah mula dah 
"wei, jangan nangeh, aku sedih jugakkk, satgi kita pi beli Choki Choki sekali nah"


Senior-senior baik giloss :D

Waktu makan, senior blok sebelah dah kelui dok pakat suruh junior amik makanan.
Masing-masing sibuk bagi Tupperware.


" Adik japgi jangan letak sayur tau"


"Eh, karang letak kuah banyak-banyak" *kening angkat*


" Nasi sikit tau adik, lauk banyaaak "


Amboi, banyak lemak. Ini nak, itu nak. Ingat makcik DS tue Opah junior tadi? Okay emo pulak.
Ke arah wawasan Zero Buli.


Silalah faham, ini bukan buli.  Okay, ini TOLONG :D
*baik punya senior, baiklah sangaat kan*


Cuti nie nak buat apa dengan famili *mentol atas kepala*

"Cuti dua minggu lagi, lama lagi nie."


"Eh, tak tak. Kejap jea" *muka monyok*


"Nanti balik aku nak Online puas puas". 


"Aku nak makan masakan mama puas puas".


"Nak tidoq puas puas".


Semuanya puas puas, almaklumlah, kat asrama semuanya tak memuaskan.


Oh,banyak komplen. Go die (Y)


Budak junior sekarang pandai-pandai belaka, jelesnya kita.
Tapi biadap biadap semua, ciss, tak guna -.-'




Old things | New things