DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Budak zaman sekarang # 8
Friday, March 16, 2012 | 3:10 AM | 0 comments






Assalamualaikum & hi fellas :D
Rasa lama tak hupdate, bukan ada orang baca :/
Sekali lagi nak merungut pasal ticker follower * tampar pipi

okay, menjadi seorang form 5.
Perlukah nak mention jadah tue? * geleng *

Minggu aktiviti tak best la kak.
Ada orang siap buat status cakap activity week maktab dia tak best. 
Nasib aku tak jumpa lagi kat status budak maktab aku.
If only I meet it, I called you SLUT :|

Weh, ingat senang jadah nak plan benda ni kat hampa. 
Hampa suka hati nak ngata.
Ingat aku tak plan benda best-best ka kat hampa.
Kena reject tau dak ?  
Nanti hampa jadi, hampa tau laa, kehkeh * gelas iblis*

Tak reti- reti nak clearblock .
Ingat senang nak halau manusia dari kandang depa?
Kalau jenih berat juboq? 
Pemalaih pianggg, memang senanggg laa kan nak suruh T.T
Dah bila takdak aktiviti, cakap boring.
Bila ada tak mau main.
Go die (Y) 

Main serupa kambing takdak kemaluan -.-'
Haaaih. Panggil pondan marah. Tapi lembik kalah tino.
Tende bolo mace bapok.
Haaa, nak marah sampai sepiking Kelate teraboqq T.T
Adik-adik, tolong jangan main macam baru lepas kena kerat anu yeee :D
Ingat aku tak teringin nak main kaa :3  
 

 


Old things | New things