DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Contest Blog Paling Gorgeous XD
Sunday, February 5, 2012 | 7:07 AM | 0 comments


Assalamualaikum :)
Haii, teringinnya nak join cik abang kta layan Ombak Rindu, hihi.
Semacho macho hang pun layan OR, macho la sangat kan?
Attudia, dia dok ready dengan tisu pa, hewhew T_T
Bilik gelap, umi ingatkan dah tidoq, padahai muka bawah bantai.
Nangeh sorok sorok, hoho :P


*Kalah aku kalau hang nangeh ceni bie T_T

Belog aku GOJES kan? 
Okay,gojes giloss XD
*tampar pipi* 


Gojes sangat sebab tue follower aku dok statik kat situ.
*isu follower memang sensitip, jangan buat leceii -.-' 
Baru tadi naik, ngehngeh.
Naik la sekoq.
Memang sadiss.

Seriously, im faked, harhar.
Okay, bejebah dekat Cbox, dah follow, blablabla.
Bila chek, hampehhh T_T

Foine dear,foinee.
Aku sedaq sapa aku. 
*mata pandang lantai*

Eh melalut.
Siapa terasa, ambik, memang sengaja nak tuju, harhar.

Buku Physic&Chemist dalam kereta. Byebye :P
tengkiu yep Shasha, hihi :)



Old things | New things