DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Budak sekarang laen # 7
Sunday, February 5, 2012 | 8:39 PM | 0 comments


Assalamualaikum :)
Okay,rindu kawan,rindu maktab :'(

Inilah manusia kan?
Never satisfied with what the hell they had.

Bila duduk kat maktab, jadah homesick , nak balik nak balik.
Bila duk rumah, nak balik maktab.
Hantaq balik Sepang satgi, seronok pulak, hihi

Let the picture be the guideline.


Nampak macam pasangan bahgia kan ? hihi T_T
Okay, memang bahagia sangat pun. sebab tue dia selalu goyang hidung dia bila terserempak dengan aku * dia cakap hidung aku ohsem XD* Dia tak sedaq, ayam masak kicap lagi cerah dari dia :P

Macam meeting tak dirancang.
Perbincangan kat kedai kopi. Memang budak asrama senang lenang keluaq masuk maktab pun -.-' Nie soal jodoh dan hidup, hoho :P * matilaa,Ayie aku makan aku laa*

Yang perempuan ternanti nanti, yang lelaki nak cabut lari.

Macam desperate kan? HAHA. 


Boy : Jadah apa perempuan nie nak? *pecah peluh*
Girl :  Hoho, hai hitam :D * muka mintak sepak*


Last-last si lelaki balik maktab, tanpa memakan mihun sup nya, walhal dah tambah 3 kali, hihi :P


Semuanya salah XD

Tak semua perempuan jalan tunduk,tengok lantai,gelak dalam hati *ayu* 
Spesis aku nie, hyperaktif. Jadi bila jalan tengok langit, kira bintang padahai siang T_T Bila gelak, kelas senyap sebab nak bagi laluan aku gelak sengsorang -.-' hiperbola,okay tipu.*pegang mulut*


Tak semua perempuan bila ditanya jawab satu huruf.*pendiam*
Kalau tanya asyik dok jawab, K.
Dah makan ?K.
Dah mandi? K.
Tak payah nak K lah sangat kan? Tau lah buah hati Khairul pun T_T
K. 
Kesimpulannya?
Nak dinyatakan di sini, tak semua perempuan jenih duduk dapuq pakai kain batik.


Mak: Masak ketam goreng Ainaa.
Aina: K mak. 
Ada jugak perempuan pakai seluaq pendek pi masak kat dapuq. 
Okay, personaliti perempuan itu berbeza beza, ada yang pasif dalam diam aktif nak mati *gelengkepala*
Ada yang aktif,24jam aktif sampai penat orang sekeliling tengok *akuwehaku*


Jadi,para lelaki janganlah judge the crab by its colour okay?


Sebab kalau perempuan itu,perempuan jugak. Tak payahlah nak sibuk sangat cakap perempuan aktif macam jantan. Sentap nok sentap !


Bagi boyfie perempuan aktif, silalah faham bahawasanya andalah lelaki beruntung, mwahaha XD *gelaksetan*
Sebab?
Sesungguhnya perempuan aktif mempunyai keperempuanan dan kesetiaan yang luar biasa, hihi :P


Kakak aku nak hantaq aku balik maktab pukoi dua satgi XD 
P/s: Nie abang homeroom aku lah .
Kbaiii,XOXO. 



Old things | New things