DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Budak sekarang laen # 6
Saturday, February 4, 2012 | 10:12 PM | 0 comments


Assalamualaikum :)
* bebal, sangat bebal. kenapakah music kat bs aku unfunctional?

Okay, bagi yang nak melayan entry entry cipan aku,
 boleh lah ke youtube dan seach lagu, One Direction, More Than This.

okay, taknak ?
Great, jangan buat T_T 

Pasif.
ღ  Yaa,blogger itu seorang yang berfikir.*eh, entry aku bahasa baku, tidak!  kembalikan kedah aku =.='' Okay, sambung. Budak sekarang semuaa pasif. 24 jam menghadap lappy,fb,blog,tweet, bolehlah nak kembangkan penggunaan bahasa. tapi bagi aku tak best. berkawan di dunia maya nie sikit pun tak menggunakan vokal untuk mencicit dan melaung.bersyukurnyaa zaman kiddies aku boleh main jerit jerit keluaq anak tekak:D


A: " Selamat petang cumeww ". 50 people like this.
A: " Titew boring lewww,nak buat apeww ek? 118 people like this
Inilah budak IT, update meraban pun dapat like yang mahaa punyaa T_T
Dah guna ejeaan , ntah hapa hapa. bebai bebai. nak baca pun geli leww! 


Environment mandom


ღ  Kalau zaman aku, kat taman nie macam macam ada. pukul 5 tepat set! mesti keluaq bergerombolan budak budak, remaja, mak cik,pakcik, tokwan pun join tau. jangan buat lecehhh:) yang nak main polis sentri, dah kumpoi ramai ramai tengah laman, pahtu stat kira, 1,2,3 sampai 10. masa tue semua dok kalut cari tempat sembunyi.


A: Wei, hang pi nyorok kat pokok kelapa tue, nie tempat aku!*Kening kerut*
B: Mana ada, aku sampai dulu. Dari bulan lepaih aku nak nyorok kat sini.*tercungapcungap*
A: Hang jangan nak buat pala sangat. Aku terbih dahi hang satgi, benjoii kott. Dah dongga.*pegang dahi*
B: Hang tak payah dok buat kuat. Balik rumah pun isap puting lagi, mau tak jongang :P * buat syokk*
A: Weh, hang jangan buat babi sangat. Polis mai tangkap satgi.*bebai*
B: Hang buat dejei takpaa pulak *muka sebek, mulut muncung, ready nak nangis.*
Maka game pun ditamatkan sebab si A dah mengamuk sampai si B meraung nak balik. Padahai dua dua adik abang. Balik rumah dua dua kena kurung. APTB -,-''


Petang yang lunyai.


ღ  Zaman aku,
Yang dewasa pun, tak kurang hebatnyaa. Masing masing pakat sibuk nak cari port. Yang badan,kaki,lengan muscular, semuaa keluaq rumah pakai short, bulu kaki steady nak luluhkan mata gadis memandang,sleeveless. sangat menduga iman. seksi yang nyata. kemahuan mendadak. nasib baik aku masih budak yang hanya reti menangeh bila jatuh atas tar -,-'' sifar nafsu lagi, hihi. Raket badminton, bola takraw merata depa dok pegang. memang meriah. bila kalah, gaduh. mau tak hingaq Taman Ria nie T_T


A: Oii Mat, hang nak pi mana petang petang nie?
B: Main bola pakcik. Aina mana?* gelupoq sat * 
A: Dia pi kelas mengaji. awatnya?
B: Yakaa. Sejuk perut saya aihh * macam dia yang pregnant -.-'
Perbualan tamat, pak cik A telah mencerokk kan aiq yang begelen kat Mat. Lalu bermainlah dia dalam berbasah basahan. Oh Ainaaaa :D


Semuanyaa zaman aku. sekarang? semua perap dalm bilik guling guling tambah isi kat punggung, hihi * terasa sat :3
Dunia IT depa punya.


ღ  Aku budak asrama. Bila balik rumah, jangan kata laa. Memang jakun dengan internet dan segeng dengannya. Jadi, aku juga berbelogjalan. Maka, aku pun berinteresting dengan beberapa blog. dan nyata. pemiliknya. budak belasan, tahun. aku pun belasan tapi aku boleh tengok filem Final Destination dah tahun depan tanpa cilokk :D * bangga dah besaq.


entry best. ayat kaw. aku mula nak jadikan inspirasi. tapi memandangkan bebudak punya, aku pun jadi malu. sila lihat aku dah blushing, hewhew T_T
yang speaking, fluent gilaa kott. budak jugak. budak sekarangg.


A: Wish me luck, im UPSR victim !
B: Sila lah sedar, aku nak UPSR 2 tahun lagii !
A: Ilebiu......* isi sendiri*
Harhar, terkejut cipan bila UPSR yang ditulis. Kalau PMR, SPM boleh terima lagi. Muda sangat kot nak bercinta lah bagai waktu umuq nie. silalah tahu bahawasanya aku pakai tudung pun serabai lagi sehingga kini :D and im proud of it. sekarang nie, ramai sangat orang cantik. biaq aku jadi buruk. 1 dalam 1000. best kan ?


Ayah aku cakap Super Ring ada pewarna, tak elok. Aku kisah apa. Baik makan dari membazir, hihi. 



Old things | New things