DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Aku lah formfiver # 2
Saturday, February 4, 2012 | 12:02 AM | 0 comments


Hell-oh-earthlings :*
currently dressing, a brown-bodyshaped-bajukurung+leopard shawl :)
* aku nak pi kawen,muehehe :P


Bila digeledah geledek lappy aku maka, terjumpa foto foto lama.
okay,flashback.
Bukak lagu yuna, terukir di bintang, ala ala klasik.
Lampu koko untuk backstage, okay stop dreamingT_T


Im a formfiver,and its all about SPM and remembering memories.


Annoying brothers.

  beloved family :*

ღ Bila kita tanya soalan dekat ahli ahli genius, masing masing buat muka " sila sepak sekali ". Memang hangit gua cakap lu. Bila gua menghanjing, baru hanjing hanjing nie tau nak buat muka " im sorry " sambil mata mengedip ngedip, HAHA.

ღ Bila kawan kita yang chubby kena denda starjump kat depan kelas, masing masing pegang meja dengan alasan " wei, latihan gempa bumi, jaga jaga! ". Tak ka babi namanya tue? HAHA :)


This thing is soo IMPOSSIBLE to happen :)

This thing seems ALWAYS happened :)

ღ Bila masuk tajuk reproduction,sepantas kilat usha kita atas bawah,atas bawah gelak hikhok sekali, sengaja. memang sengaja buat aku nak makan sekoq sekoq -.-'' alasan ? kita melawak, last year weh. okay foinee, cakap lucah banyak lagi T_T

ღ Sengaja uji iman aku dalam kelas, depa tidoq memanjang bila cikgu tanya,boleh pulak kucing siam,parsi nie jawab, musykil. Bila aku tidoq, nak jawab soalan pun malu sebab dok nampak cikgu tu kecik besaq ja *ish,hangin aku, kacau tidoq betoi"

ღ Bila jadi pandai, otak pun ikut pelik. Idea depa mencurah curah,selalunyaa selalunyaa aku laa yang dok gelak kuat kuat. tak tahan tau dak. tak tahan, lawak sangat. last last, 

Cikgu Liza : Didi, kamu boleh diam tak, kamu tau kamu menggangu orang lain.

Aku : Fine,cikgu fine. *bara dalam hati, biadap punya kawan.

ღ Bila kita dok syok cerita dengan semangat bagai, siap ada efek bunyi bangbang, depa boleh dok sembang depa ja. makan dalam aku. memang merajuk seminggu :)

ღ Ada hati nak pekena depa,bila kita boo depa, sedaq sedaq kita sorang ja dok boo depa. memang kena.keliaa gilaa. kita pulak kena boo dengan satu kelas. dejei, memang dajai betoi ada kawan macam hampa T_T 

Orang cakap One Direction GAY ? Oh-hell !

Kbyee:)










Old things | New things