DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

What the Crap ?
Friday, January 20, 2012 | 10:24 PM | 0 comments


Assalamualaikum :)
* credit banyak banyak untuk farah yang introduce aku dengan WTC.
tak payah nak buat stail guna WTH,WTF dah kan ?
muehehe :]

what the shits is going here?
okay, before before nie aku dengaq ceqita yang DIA nie bukan pandai pun, dia berkebolehan untuk mengingat ja.

Okay, ini macam SLUT jugak.
mulut orang kan ? kadang kadang ada macam buat BABI, haha.

okay then, dia ada berkandang A's sebab 
dia boleh mengingat then lantak dia laa. 
Dah nie gifted dia, setidak-tidaknya dia mengingat benda berfaedah kan?

Hang ada otak ligat ligat nak ingat sampai bebelaih subjek?
Hang ada? hang satu A pun tak tentu suka suka mengata orang tak pandai.
Deyy, GO DIE la !

* Tudiaa, gila marah, muahaha!

pahtu dengaq ceqita dia terkandaih tengah jalan, okay fine. 
tup tup dengaq ceqita dia kena " culture shock" pulak dah.
Hewhew :'|

Sedihnyaa aku, hang tau dak hang idol aku.
Dulu masa zaman kegemilangan hang, aku berangan nak boh nama anak aku AMALINA macam hang, haha.

Aku gatai awai, apa neraka nak kisah =.='

Gambar Nur Amalina Che Bakri Seksi 1

Oh akak, betoi ka apa yang aku dok dengaq selama ni?
Jawablah " tidak " .

aku dok mana mana kem mesti dok mengata dia, 
hampa tau dak aku sentap sama, muahaha T_T

tapi bila aku gelebek gelebek aku jumpa kejadah nie.
Wuwuwu, apa setan sedang bermain sekarang ?

Gambar Nur Amalina Che Bakri Seksi 3

Ohh, punah harapan aku. 
Tapi boleh tahan jugak, mantap tahap nak mati, muahaha :3
sabaq dulu, ada lagi :/

Gambar Nur Amalina Che Bakri Seksi 3

Hewhew, remuk redam jantung limpa aku wei :'|
tapi macam Mizz Nina ja, bukan Amal aku la, bukan :[
* tak pasai orang lain naik nama, muahaha .

Gambar Nur Amalina Che Bakri Seksi 3

Posing yang menarik ? Mana belajaq akak ? HAHA,

Gambar Nur Amalina Che Bakri Seksi 4

Cantik nak mati kasut dia, biru ang ang, HAHA.
* cuba untuk kalih topik sebab tak dapat terima kenyataan .

tapi memang dah macam dia.
aku sorang ja dok kata bukan dia.

mai boo aku reramai, biuuuu!

Gambar Nur Amalina Che Bakri Seksi 5

Memang sah ka dia?
Aku masih 50-50 =.='
Ish, addictednya aku dengan dia, HAHA.

Dulu zaman kegemilangan dia, nama dia kat mana mana.
kalau boleh nak klon sorang satu.
Time tue sapa ada anak nama Amalina, pakat dok kembang juboq habeh dah.
padahai anak orang lain yang dapat bebelaih A, HAHA.

masa tue, yang dok mengandung semua buat teruja nak 
bubuh nama anak Amalina. 
Apa jadi sekarang ?

Tengok tengok semua pakat bunuh habeh paa anak depa yang Amalina tue? HAHA, waallahualam.

Aku pun taktau kebenaran, walaupun ada bukti nie, aku tak percaya!
Kalau betui, aku doakan kakak idola aku nie berubah :)

*Aku sibuk update pasai dia, dia tkpa ada bejebah A.
Aku nie satu tk dapat lagi, duk buat hingaq.
Guhhh , apa pun tak boleh T_T


Old things | New things