DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Perempuan, kau macam sial , Tuihh kau laju laju .
Sunday, January 22, 2012 | 5:42 AM | 0 comments


Assalamualaikum :)
Okay tajuk jea dah maki maki, kita mula dengan salam, cantekkk T_T
Hati nie bara bara bila dapat news dari girlfie aku, sentap nokk sentap!

Macam Fuuu gila kan?
Okay sila imagine, lepaih tue buat decision untuk untuk banned budak nie, mwahaha!

Rasa macam nak kencing atas kepala dia bila dia 
terhegeh hegeh nak dekat boyfie kita? merangkap ex dia.
Walhal dia dah ada BF sendiri, the worst thing is 
HER NEW BF IS MY BESTFRIEND!

Memang tak boleh belah gilaa kott, nak maki satgi BF dia marah pulak.
Hey perempuan, hang kalau kebuluq sangat dekat BF kawan aku,
sendiri ayatlah!

Tak perlu nak pi sound, perli bagai bagai dekat kawan aku, dahtu guna ayat lapuk, wei ayat hang ayat lapuk macam bangang , pffttt!

Aku post tak mention nama hang pun, hang terasa awat?
 Dah tue, bila kawan aku post balik hang pun terasa, jadah apa?
Macam baruaa ja hang -.-''

Kalau betoi BF kawan aku tue Playboy pun, 
tak perlu hang nak maki kawan aku.
As the same woman, its not wrong right to share the truth,sloe talk.

Desicion dia belakang cerita lah, pfftt.
Tapi kalau aku, hehh, lantak hang nak jadi apa dengan ex aku,
laa aku dah ada BF baru, aman aman tak perlu nak pi ragaih kacau hidup orang.

Seriously tak faham, nampak sangat nak kemaruk.
Lancaaa* la,sesuai dengan nama hang, Syauuu.

Nak lawan maki kat FB tak berani, kata belakang kat Twitter,
pahtu tuduh orang kata belakang kat dia.
Phuii phuii laju laju!

APTB, perempuan sial !

# Syauqina Akmar :) Ilebiubebeh,hang la perempuan sial tue, HAHA.
* statement berani mati :3




Old things | New things