DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Langkaweee :D
Friday, January 20, 2012 | 9:26 PM | 0 comments


Assalamualaikum :)
Amboi, ni bukan homesick dah, ni past holiday sick of, haha.
Takpa, memandangkan aku tak cerita lagi experience aku jadi pelancong, so aku cerita nahh, heuheu.

Langkawi Island, oh Langkawi.
* nanti kita nak honeymoon, cari tempat lagu nie tau ayie :8
okay gedik T_T



Fokus dalam dalam, tengok muka mak ndak aku yang memegang kipaih tue.
Tudiaaaa * macam anwaq hadi, hewhew :|
Sakan depa jalan, macam mak datin dah.

*Tengok Pak Ndak, dia mesti dok frust feri mai lambat nak mati!
Takpa, kita watlek,tangkap gambaq sudah, HAHA =='


Tengok, tengok! 
Di saat orang laen memaki, kejadah bila tongkang buruk nak sampai,
dah karam tengah laut kaa, HAHA.

Kami boleh duk buad tegegeh amik gambaq :D
Kami rasa jeti macam KLIA, hang rasa dak?
Hang ada?

*gambaq nie dapat LIKE banyak wooo ^.^


2nd day, Underwaterworld!
Macam family bahagiaanyaa, hihi :3
Dapi depan tue dah buat syok sebab ekcited nak teqejun laut.



Aiii, Dapi buat muka terpaksa ja dengan aku noh?
Dalam hati dia " mati dah aku,matilah "
Eman kat belakang boleh senyum seraya berkata 
" padan muka hang Dapi "


APTB T.T

Muka sorang sorang teruja nak mati :DD
Semua tak sabaq, manadia bott kecik nie?




Tuuudiaa bott kita :3
Dia bawak laju nak mati, dia pikiaq bott dia Ferrari kot.
Memang pun laut Langkawi nie Litaq Sepang abaaang T_T



 Arrival ! Lets get it rolling bebeh :)
Terujanya muka aku, muka anak mamak nie :\
* aku bukan anak mamak !



Hang ada pakcndak cemni?
Awak adee?


Ekceli, ada ikan keli dalam tasik nuh.
Aku terai sua kaki, masuk la.
Mula mula, phuii phuii.
 " Ikan keli ja pun, takut apa sangat, bukan ikan Joshh"


Bila mai sekoq, dua, hihi.
Betalah orang pertama lari T.T
Takut kott, mau dia rentap kunyah lumat lumat kaki aku.
Hilang bulu kaki free free ja, tak sexy dah aku, Auwww .




Cantik nak mati tahap ah pantai ni.
Ni nama dia Pulau Beraih Basah, aku pun taktau kat mana beraih dia =.='
Banana boat: RM 20
Snorkeling: RM 10.


*nasib aku tak buat snorkeling, 
satgi lagi la menyokong aku anak mamak keling, hewhew T_T




Babai Langkawi.
Babai Kondominium Suria.
Babai pakcik gat yang tak bagi kami mandi sebab takdak swiming suit -.-''
Babai abang cat kondo yang dok mengendap kami :/
Babai qeta Unser yang bagi kami keluaq ikut bonet.


* Dua setan kenitt kat belakang tu tak habih habih nak buat aku bebai, Fuuu, HAHA.




Depa dua memang suka buat muka tak ikhlaih noh bila dengan aku T_T
sedih aihh, tengok hampa,raya nanti aku balik Melaka,
 aku celup dua dua dalam  loji minyak biaq jadi anak keling buang :)


HAHA,


Selamat Tinggal Langkawi :)
* buat sedih pa taktau, sepiem weh, sepiem!


Old things | New things