DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Camerooon Highland :D
Friday, January 20, 2012 | 2:49 AM | 0 comments


Assalamualaikum :D
Hai hai hai duniaaa , hehe .
Tengok aku buat teruja dapat jejak kaki kat rumah , auwww!

Nampak aku sengih memanjang nampak gigi sediaa kat maktab,
dalam hati sapa tau ?
HAHA, ish tak kentai betoi =='

Sat sat, orang pakat dok sekolah, aku pun memanjang kat maktab.
Bila masa aku pi jalan cameron?
Bila masa aku qeti drive?

Ceitt, ni nak habaq mai .
Orang kalau homesick dia rindu semuaaaa natang benda yang dia buat time cuti, HAHA.

Kantoi la aku rindu rumah, nangeh bawah bantai segala bagai tisu sekotak habeh, HAHA. Okay, penipuan abadi :)

Firstly, credit untuk Paksu yang macam kuat teruk sampai sanggup ragaih Banjaran Tititwangsa , haha :D

Credit lagi sebab belanja Dylaa baju cun melecun nie :8




Jangan fokus kat muka, fokus kat dada. Dada weh ! Muahaha.
Tengok baju, tengok rantai sekali naihh :3
* Awat aku macam anak mamak taktau T_T



Ni diaaa, kek keju strawberry. 
aku habaq hang sedap nak mati makan meleleh leleh semua aiq yang ada, HAHA =_=''


Tambah pulak pekena aiq teh panas, tuuudiaa.
Keliaaaa :D


Macam pekena teh tarik kat kedai mamak tuuu.
* Ish, mamak lagi T_T




Phewiit, phewiitt :)
Amboi, sewitt sangat aih paksu,maksu aku, heuheu.
Hang ada paksumaksu ceni ?
Ada? HAHA,


*Orang belakang tue buat muka tak puaih hati, HAHA.
Bini dia sampai lambat, cari toilet letew :P


Aku pun nak masuk jugakk :)
* Lupa nak ajak pakcik yang buat muka tadi, boleh buat gambaq suwitt sekali.
Phuiii, geli geli, T_T 




Aku kali kedua, heuheu.
* padahai , bejebah muka aku dalam DSLR dia nie +_+


Naseb lah kamera tue tak boleh cakap, kalau boleh, mesti dia cakap
"haaa, tangkap gambaq pempuan ni banyak lagi, cun sangat, geram aku"
Hihi :p




Aku kali ketiga, sat sat.
Perlu ka habaq nie aku ?
Haaa, kalau tak kenai nie aku, memang nak kena sangat dah.
Nak kena, nak kena =_=''


* kena apa pun taktau laaa T_T




Elok sangatlaa buad mukaa cemnie?
Habeh elok dari hang, hang ada muka macam aku?
HAHA .


Hidung dengan cekelat sama kaler, sama bulat dah aku tengok,
 phuii phuii biadapnyaa :3 HAHA.


Okay, sampai sini saja percutian kitaa.
Esok jalan Penang jom !


#Happy Chinese New Year, malam ni aku nak makan besaaqqqq :D
Aku pun raya jugak, tak nampak ka aku PUTIH macam cina, heuheu T_T





Old things | New things