DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Budak sekarang laen # 4
Monday, January 23, 2012 | 9:56 AM | 0 comments


Asalamualaikum :)
the last night where i can type here and there, 
being such a bloody-hell-blogwalker 
* sentap, aku blogwalking, follower sepatah tak naek, damn man!

kekadang sampai aku rasa " eh, ticker follower aku nie rosak kutt" ,mwahaha!
Hang nak tau ni dalam saintifik apajadah orang panggil?
Orang panggil membajet, sila sedar yang aku nie seorang yang bajet.

Okay, bajet hebat.
bajet bagus,
bajet kemas.
segala yang bajet.

But, please take a note, im not the one who conducting Bajet 2012, Or alaf ke berapa pun, bukan aku, okay baby ?

okay, mukaddimah baru :D * mai sapa nak lempang laju laju, sila sila T_T

Hang,aku sama ja 2 kali lima, ada hati nak nasihat :)

sila faham, entry nie tiada unsur gaduh.
malah terselit unsur percintaan, sila jangan muntah di depan lappy anda:)

Bila dapat boyfie yang ala ala pakai short, rambut kerat tak tentu hala, 
kadang kadang macam red indian pun ada, yang selalu buat hell kat kita, haha.

aku dapat banyaaaak pengalaman kott,
sila stalk text dua orang mangsa SPM yang tak sedaq diri nie T_T

Aku : Hell gila balik rumah, aku tak buat sepatah HW kott.Dia : Lahh pegi lah buat. 
Bila aku pikiaq balik, aish, la sapa yang red indian, dia kan ?
okay dia , hewhew :p

tapi sekarang sapa teguq sapa?

selalunya direct aku teguq dia, bie macam nie, blablabla, tapi aku pun sama jugak, LMAO   -.-''

kesimpulannya, bila aku malaih, dia teguq aku, padahai dia beganda malaih.
bila dia malaih, aku pun teguq dia, padahai aku ganda ganda ganda malaih 
* sila sebut ganda ganda sampai bebuih mulut, bloob blobb -.-''

Jadinya, yang aku nak cakap, 
confession dari seorang Formfiver yang tak cukup umuq.

Tak kisah lah siapa diri kita, even Im a vice president, or he just an ordinary boy, we're just same. which better, ABSOLUTELY SAME.

Kita ada hak untuk menasihati sesapa ja yang perlukan nasihat.
atau yang aku nak maksudkan, 
bila kita sayangkan seseorang, kita sentiasa nak yang terbaik untuk dia.

sebab tue aku yang jadah tak penah siap hw nie, dengan tak malu nasihat dia pi buat hw, padahai dia tinggai nak hantaq kat cikgu ja, HAHA.

jadi, kita buat tebei muka jelah nak advice dia, muahaha!

okay, last post :)
Good bye semuaa :D
Bye Syauu :* 

HAHA.

# Jumpa lagi next month, oh , aku benci sukan ! 




Old things | New things