DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Budak sekarang laen # 3
Sunday, January 22, 2012 | 1:02 AM | 0 comments


Assalamualaikum :)
Gila lama aku tak buat slot " budak zaman sekarang laen " nie, mwahaha!
okay, aku teringin nak mengemukan buah fikiran aku mengenai?

Couple sekarang macam terencat jea T_T
Firstly, tukar tukar password FB. 

Seriously, Im not jealous at all lah. 
Macam babi kott nak tukaq tukaq akaun segala bagai, haha.

Kononnya SECURITY gilaa lah kan ?
Curios dengan BF, GF tukaq lah akaun.
So, boleh spy aktiviti couple dia.

Sapa sapa yang terasa, hurm, sorry la.
Bagi couple yang aku percaya macam Tasya,Syafiq. 
IDM lah.

Untuk orang besaq besaq, 20+ okaylah.
Ni baru belasan.
Memang geli ah.

HAHA, aku dengan Ayie pun dah start guna hang, aku kott.
Baru sempoi, mwahaha ! * makan dalam, makan dalam T_T

bila aku nak cari si BF dia, GF dia dok guna.
Sial seh !
* Aku bukan nak mengorat BF hang pun, aku nak tanya HW jeaa -.-'

Okaylah, whateverlah. Acount hampa, bukan akaun aku, muehehe :)


Secondly,pi date makan sepinggan, minum secawan.
* credit to Syahirah Kamal, idea dari Vlogging dia :)

Nie pun sejenih lagi, konon SUWITT la kan bie?
HAHA, apa faedah aku pun taktau =.='

Tapi setakat nie, aku tak jumpa lagi couple macam tue, haha.
Tolonglah,tolonglah jangan bagi aku jumpa.
Mata aku,mata jahat.
Mulut pun jahat, semua jahatlah senang.

Mata,mulut aku tak suka menipu.
Aku punya neurone nerve impulse sangat cepat untuk dihantar ke control centre di Medulla Oblogngata :) * aku belajaq Bio dalam Lab, aku tak lelap!

So, response aku sangat cepat sehingga tak mampu dibendung.
Jadi, aku pun cakap lepaih.
Mata aku suka usha ikhlas, kalau tak puaih hati, memang KELIAAA nampak.

okay back,
bila makan sekali, nampak kita kedekut, tak pun pokai,
 ka teringin nak rasa aiq liuq BF,GF hang ?

Auww, sedapnye air lioo bb. 
Rase pahit,kelat semue ade, bb ta gosok gigi keh?
okay lagi.
Persoalan yang sangatlah mencicit cicit dalam kepala batu aku.

KENYANG kah makan sekali?
Nie yang buat aku takleh terima kenyataan, aku kalau share straw takpa lagi.
Share sepinggan ?
WTC.

Mana boleh kott, aku mana kenyang.
Okay fine,kita pi date bukan nak bagi kenyang kan?
Nak kenyang melantak kat rumah lah kan ?

HAHA, no way dude.
makan itu lagi penting bagi aku :D

So, tak salah bawak keluaq duit lebih untuk makan sorang satu.
Gamak takdak duit sangat, jangan dok bercinta la.
ABC pun gagap lagi, kalut nak ilebiuilebiu -.-''


# to be continue, specially post to a girl who untamed,Syauqina Akmar :)




Old things | New things