DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Aku lah formfiver # 1
Monday, January 23, 2012 | 4:08 AM | 0 comments


Okay hai, assalamualaikum Malaysian :D
How's stomach ?
How's CNY?
Okay great , macam aku kisah sangat, hewhew T_T

Alkisah aku membelogwalking, then aku jumpa sebijik lagi mengkudu masak separuh dekat belakang reban itik rumah Pak Uda aku, okay diam. *Krikrik

Apa jadah aku merapu nie?Abaikan.

Pejam cilik, katup bukak aku dah 17 tahun, rasa kepala besaqq gitu, hihi :D
Akulah senior senior yang akan mewarnai maktab, mwahaha!
Okay, pompaive lain cakap, senior year, apa lagi, enjoy!

Yeah, this kind of seniority really mean for me :')
Dulu dulu masa mula mula dapat result UPSR 
*nostalgia nie, bayangkan zaman zaman gambaq kaler koko, radio buruk atas kebinet, mak duduk buat roti, ayah repair mesin padi, woahhh :8 

masa tue syok tak terhingga,sampai menangeh nangeh pun ada.
Thanks Allah:)

Lepaih tue pakat duduk buat meeting, tajuk utama HANG INGAT DAK?
Masa tue semua mulut mulut macam juboq ayam duk flashback balik memori memori masa pi lawatan, haha.

A: Hang kan dulu yang bawak botoi susu mai sekolah?

B: Hang tue pun sama, berak dalam kain.

C: Aku dulu duduk kutip duit kat orang* Kening angkat

D:Aku ketua derejah,tiap tiap hari kena jemput cikgu pakai tudung  senget tue, cemuih aku nak tegoq  
" cikgu, tudung cikgu senget, liptik cikgu tekeluar, blablabla"
lepaih gelak huha huha sakan, mula dia buat derama.

A: Mak aku isi borang emaresem, nanti takleh jumpa hampa dah.

B: Pak aku guna kabel pi SBP *muka mintak kaki, dushdush.

C: Aku sekolah dekat dekat jea, senang nak online FB * hikhokk

D: Aku nak pi sekolah agama, nak jadi ketua tingkatan pulak :D
Pahtu mula la balik ulang kenangan, sampai ke sudah, HAHA.
Dah bila cuti sekolah kalut dok rancang reunion.
Last last tak jadi, APTB T_T

bila masuk new year, sekolah baru.
First day, teringat kengkawan, muka monyok sakan.
Yang ada kawan, boleh la dok senyum attudiaa ngangaa :D
Yang peramah, mula cari kawan.
Yang mandom, duduk ceruk last last pindah sekolah, phuii, HAHA.

Masuk pomwan, selekeh habeh lah.
Tadak reti nak lilin tudung macam la,
*laa pun tudung aku herot supa tu jugak -.-'

Masuk orientasi dengaqq ja cikgu membebel.
Jangan pakai cincin mai sekolah.
Jangan bawak henpon kat sekolah 
* padahai waktu tue dok text pakwe kat sebelah, hihi :3
Jangan, jangan dan jangan.

Zaman itu kita panggil zaman lanjut lanjut, sebab apa?
Tengok nie.

Cikgu Bedah : Hari nie hari aaaaaaaaa.

Murid murid : HADDDDDDDDD.

Cikgu Bedah: Pannnnnnnnnnnnnnnnnn.

Murid murid : Daiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Ni nama dia zaman lanjut lanjut, hihi.

Masuk kelaih, duduk diam.
Tapi waktu nie aku reti kacau orang dahh *goyang kening*
first day aku dah mengorat budak cina.
Ohsemm gilaa :D

Nama dia Lee Chau Wei, sumpah hemsem habaq hang, Auwww.
awai awai masuk sekolah, ada abang upper dok ngorat.
maklumlah, sekolah dua sesi.

Jalan kat tepi kelas, pheewit phewiit.
Aku pun angkat jari, buat FU, HAHA.
okay tipu, sila jangan percaya T_T

Dah sekolah berapa hari, hari sukan semua dah join.
dapat surat masuk emaresem.
rupa-rupanya aku lah si A tadi yang tuduh orang bawak botoi susu,
padahai aku bawak botoi aiq yang ada straw Boboiboy tue, hihi :D

# tamat part 1, tunggu cuti bulan dua aku sambung, mmuah :*



Old things | New things