DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Tuisyen Hasani ;D
Tuesday, December 13, 2011 | 2:28 AM | 0 comments


Assalamualaikum & hai ;D
Hi anyone . Evening .

Cepat pakat sedia tisu seguni , entry aku sedih nii :'(

Okay , tanggal 29 November , maka aku ber tuisyen .
First kelas , Vijay , Biology.

Aku kenai raaamai orang .
Ada comey , ada hensem, aku kacak , ada buruk , ada gelap .
Semuaaa ada :D

Tapi aku kenai Eikin Sofi .
Dia baikkk sangat , dia lembut , dia cantik .
Pipi dia ada lopak dua :)

Aku kenai Azri Imron .
Diaa pun baiik , dia suka sakat aku , dia gigi jarang .
Dia macam abang , haha :)

Aku kenai Fatin Nabilah .
Dia suka Kpop , dia cakap banyak macam makcik .
Tapi dia tak geng aku sebab aku anti Kpop, hehe :)

Aku kenai Nasreen .
Aku panggil dia kembung :D
Dia macam adik , keciiikkkkk !

Aku kenai Fareez.
Dia haram , dia suka ngata aku , usha pelik kat aku .
Dia pikiaq stail kot ? haha :)

Depa lah paling best .
Tiap-tiap hari perabeh duit aku .
Karok , boling , wayang --'


Dialah binatang ter haram pada abad ini =='
Kalau tak serbu nak taram aku sehari, tak sah !
Sakit hati kawan hang , haha .

Nasiblah hang ada nak teman aku balik naik bus , hehe .
Thanks nahh FATIN ATHILIA ;D


Hari first kenai :D
Depa cakap " hang tengok macam diam , sekali bukak mulut , taubat bising !"


HAHA, scandal baru nahh :3
Okay , madu untuk hang my dear Ayie

Kami geng Slurpee :D
Dia selalu belanja aku, bhabhabha . Kikih duit laa :/


Sepasangan merpati berjoli-joli, haha .
Azri dan Eikin , semoga bahagia kawan , aku sayang hampa, seriously dem !


 Eikin tension sangat dengan game ni, dia dengan Azri perabih duit nak dapat bear , haha .

Eikin , you're really kind , kakak (:
Azri , hang super duper pemurah , suka call aku cerita pasai Eikin , haha ^^
Nasreen , nanti kita pakat pi serang abang Cemara naih .
Fareez , belanja aku Slurpee lagi, hehe :D

Dear guys, hampa awesome tau .
Esok jumpa aku jangan dok buat tegegeh , mentang aku puji , hehe :p

# Semoga jumpa lagi, all the best SPM 12 , lepas SPM kita pi Langkawi sekali ! 


Old things | New things