DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Ponteng kelas ? ==' # 2
Thursday, December 15, 2011 | 6:08 PM | 0 comments


Assalamualaikum &Hai :D
* Terjaga dari tiduq ataih sebab mimpikan Ayie :(
Yaaa, aku ada buat pengakuan aku ponteng kelas kan ?
tehee, aku muka ja suci , dalam hati ada HARDROCK CAFE tau , muehehe.
Dalam hidup aku, 2 kali aku ponteng kelas.
Satu kelas Math, Satu kelas Addmath.
Hai, dua dua kelas kira kira , habeh cekang dah kott nak ponteng noh?

Yaaa, habeh cekang sebab tue dok dapat 60+ jaa , --' Seeeeh.
Okay okay , apa sebab aku ponteng ?

Ni sebabnya,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


 
Okay, review Songlap :)

Ceritaa neeh , memang TERBAEKK ! Perghh , Awesomee !
Yaa, sebab aku TAK tengok punn --'
Under 18 , muehehe.

Pelik kan ?
Final Destination 5 aku lepaih , setakat cerita ni pun tak lepaih ?
Weh, aku lepaih nah, kawan aku sangkut cakap tahun 1994 .

HAHA,agak frust ah tapi boleh laa nak tengok nie.


Haaaaa, latest tau !
Cerita nie BOMBASTIC, FANTASTIC, LUNATIC , hehe .

Okay, kenaa kencing, haram tak dapat tengok nie, bongokkk punya counter.
Aku tambah laa RM 3 lagi kalau nakk !

Kempunan aku nak tengok, boleh buat cewi depan Ayie, haha =='
last-last tengok ni .
Jangan gelak aku tengok nie.
Betui tak tipu, aku tengok ni LAGI.

Bukan sekali lagi,
nie laa. 
sat sat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 | 
|
|


Aku tengok untuk kali KEDUA !
WTH !

HAHA, dalam panggung aku dengan Azri paling bising .
Watak tak cakap dialog lagi, kami cakap dah .
Tengok, sampai boleh hafai, hebat hebat :D

kami kan DIREKTOR, muehehe .

# Songlap, hang tunggu aku nak tengok hang kat panggung jugopp ! 




Old things | New things