DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Ponteng kelas ? ==' # 1
Thursday, December 15, 2011 | 6:25 AM | 0 comments


Assalamualaikum dan Hi :)
Okay, tajuk yang OHSEEMM kan?
Siapa pernah ponteng kelas ? 
Cepat angkat kepala lutut , yaa , banyaknya kepalaa.
haha, kalau sebut KEPALA kat tuisyen taubat boys gelak guling, seeehh --'

Tipu sangat laa kan kalau tak pernah ponteng , oh !
Ceh ceh , boleh pulak nak samakan diri sendiri dengan makhluk lain , hehe .

Bagi aku laa kan, ponteng kelas ni TAK membawa manfaat langsung !

Bila ponteng, nama tak tanda , 
kehadiran tak full, tak dapat la GOOD untuk kehadiran kan ? hehe ^^

Bila ponteng, tak dapat laa tengok cikgu,
tambah-tambah yang cuncun belaka, macam cikgu Addmath aku , hehe.
Aku cakap memang syok belajaq dengan dia, dah la cun , pandai .
Aku dapat bayangkan , bayangkaaaan , aaaaaaaa :D
Bayangkan aku jadi cun macam dia, mesti best ! hehe ^^

Bila ponteng, tak dapat join kelas best macam kelas BM.
Cikgu Ade yang otak kronik nak mati , haha .
DURJANA ! 
Memang kaww cikgu nie, kalau aku tak kencing dalam kelaih dia tak sah =='

Bila ponteng, aku tak dapat usha balak hensem,
kalau kelas hampa ada bebudak , HOTT , haha , jangan la ponteng.
Boleh usha dia , baju saiz apa , kening tebai mana, ada macam aku dak?

Bila ponteng, tak dapat ilmu , nie yang penting .
Jadi , jangan memonteng :)

tapi , bila terpikiaq balik, ponteng ADA benifits nyaa, hehe :D

Bila ponteng, tak payah penat angkat tangan ,tak payah cakap 
" saya cikgu !" dengan semangatnya bila nak tick nama,muehehe .

Bila ponteng, boleh tidoq dekat dorm , atau buat benda lain .
Actually, ada certain subjek yang kita tak perlu belajaq dalam kelas sangat.
Macam sejarah ah , aku tak pernah paham dalam kelaih, hehe .
Okay, waktu Sejarah kita ponteng , muehehe ^^

Bila ponteng, kita boleh iron baju banyakbanyak , hehe.
Tak payah nak beratoqq , afterafter bagai nak cop turn .
Bila depa balik sekolah, boleh kita buat muka cicak teheee, dan cakap
" baju aku iron dah , baju hang dak , pi la sekolah lagi , haha "

Bila ponteng, boleh buat amal kebajikan tolong mak cik cleaner bersihkan floor.
Haa, boleh pulak mai sekolah , nak jadi cleaner.
Pusat asuhan kebersihan kott , --'

Bila ponteng, tak payah dengaq cikgu marah sebab tak siap homework.
Tak payah nak buat muka baik , lepaih tu pakat ngata habeh, kan tak baik?
Better ponteng, cikgu tu boleh maki kitaa, haha , kita senang dapat pehala , bhabha --'

Bila ponteng, kita tak boleh nak usha mamat HOTT , boleh kurangkan dosa, 
pergh ! boleh tahan nafsu , haha =='

Nampak macam bila ponteng lagi banyak positive jaa , hehe.
Macam mana pun, janganlah ponteng sekolah yaa ?

Kita nak pandai kan?
Kita nak terbang macam kakak abang kita kan?
Kita nak masuk U kan?
Kita nak ada suami pandai+ kaya kan? ^^
Kita nak ada kereta+gaji besooor kan?

Jadi , segalanya bermula disini.
Ya, di kelas, atau di foyer, atau di bawak pokok, atau dimana-mana yang cikgu suka, muehehe ^^

Ambil yang baik , saya tegaskan jangan PONTENG sekolah :D
Nanti cikgu babap baqu tau , hehe.

Okay, pengakuan istimewa untuk bloggers tersayang , hehe.
Noor Adilah Bt Rashid , bernombor maktab , 08081, kelas 4 Harvard.
Sememangnya pernah ponteng kelas, tapi kelas tuisyen laaa --'

# Jangan report babah aku naihhh, pelissss !



Old things | New things