DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Ombak Rindu
Monday, December 5, 2011 | 11:06 PM | 0 comments


Assalamualaikum &Hai ;D

Tuhan tolong lembutkan hati dia,
untuk terimaku seadanya,
kerna ku tak sanggup kerna ku tak mampu,
hidup tanpa dia disisiku.


Aku nak kau ke KL esok, aku ade kawan untuk bagi kau kerja,
tanggung kos bedah makcik kau.

 
Kau suke tak aku pegang mulut kau macam neh?Kau suke tak ?!


Kau dah buat aku ketagihkan engkau kau tahu ?!

 
Sekarang aku dah jadi suami kau, aku hadiahkan kau jam aku.
Tapi nanti encik takde jam, saye hadiahkan jam saye

 

Jangan panggil aku Encik Haris boleh tak ?
Nak panggil ape encik?
Abang, panggil aku abang sebagai suami kau.

 




Dekat sinilah, Izzah larikan diri dari abang, dan disinilah abang cakap abang sayang Izzah.

# Jangan lupa tontoni Ombak Rindu :) 



Old things | New things