DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Five.
Thursday, December 8, 2011 | 9:23 AM | 0 comments


Assalamualaikum &Hai ;D
Wow. Welcome to Perri Junior's blog , tehee.
Okay, suka nak mati lah lagu dia.
Semua menyetuh qalbu, HAHA.

 Five.

Khairil Amin.
Abdul Malek.
HAHA, Apa nama laki nehh?
Gilaa calon suami 0.0
# Sila tabahkan hati Khairul Azrie :)

 Semua puji aku comey, tehee ;D
Tau dah , tengkiu.
Semua mula-mula baik.
Cool.

Konon =.='
Tau tau curi number phone aku.
Jadah nak cari apa?
Takpa steady didi.

Kita ikut flowchart.
Layan.
Okay.
Hang hai, aku hai.
Hang bai, aku bai.
Tetiba ada pulak mangkuk nak lebih .
 " Lu nak lebih cari lain der, lu ingat wa sampah nak main terimaterima lu macam kucing? "

Cool lagi.
Kita ingat nak kawan.
Kita relax.
Rupa-rupanya duadua setan kampungpandan.
Komplot.
Sekongkol .
HAHA, memang cibai =.='
" Lu kalau follow sangat blog orang bhai, kalau tetiba nak tuduh aku kencing hang,
tipu hang, lantak lah "

Tipumenipu?
Standard dunia.

Jadi?
Selamat tinggal.
Aku takkan pernah kebuluq nak kawan hang.
HAHA, legaa :D
Hilang dua manusia DURJANA.
Mai pulak lagi tiga.
3 kawan sekampung .
Azri . Fareez . Shaf.

Terbaek !
Azri dengan plan dia nak ngorat Eikin :3
Fareez dengan phone dia 24 jam. 23 jam awek dia call, HAHA.
Taktahan.
Gelak gulingguling aku tengok dia terkialkial angkat fon.

" Honey kat mana neh"
Dia jawab ceni.
" Azri, hang bagitau Athilia aku pi toilet, HAHA, serious haram.Dem. "
 
# Bie, please dont try this anywhere or I'll kiss you with my gigi taring.

Shaf sibuk dengan mak dia.
Aku sibuk text hang la bie :)

The focus is :

Anytime,anywhere, how many men around me.
My world is uncomplete as long as im not getting.

1 new text message.
Ayie-Bie.

Every smile on my face didnt mean that Im happpy getting an enjoyable moment with those guys.
Im happy when im thinking of you.
Missing you.
Loving you.

Mostly.
Realize that Im yours:)

Dear my bantal peluk, awak jangan risau kalau saye keluar dengan tige ekor setan neh.
Sebab diorang pun setan macam awak. Awak  anggap diorang macam geng awak sebab diorang sebijik ANNOYING macam engku dan awak.
Paling penting, semua dah berpunye.
Jadi saye tetap milik awak

Bie, yaa , seriously I felt Im far from you.  
Maybe sebab ade banyak jantan kat sini, so iman saye goyah. 
Who knows right?

But Im not weak at all. 
I able to handle this. 
I take this as a test. 
Ujian betape kukuhnye cinta saye kat awak. 
Saye cerite semua pasal hidup saye atas satu sebab yang saye pegang.

Saye taknak buat perkara awak tak suka. So bile saye buat, awak tegur.
It would be better for us.

Saye taknak jadi macam Athilia. Kawal boyfie dia 24hours.
Kalau awak mesti rimas kan? Silap-silap kene tinggal camtu je.
Haaa, amik aku. Nganga sampai mati =.='
Bie, listen here.
What ever im doing, im always with you.
Here. 
Deep in my heart.

Saye selalu cakap awak lain.
Sorry sayang.
Maybe saye yang lain.

Saye banyak sakitkan hati awak.
Cerite laki neh. Laki tuh.
Kejapkejap A, B, C,D.
Mesti terseksa kan?

Kalau saye jadi awak, saye bunuh je, HAHA.
Saye cerite semua sebab taknak ade rahsia pun yang saye simpan.
Taknak awak salah faham.
Kite jauh.
Banyak dugaanye bie.
# Fuh ! Gila jiwang aku malam neh =.=' Euww. Aku takmau dah buat camni.Kbai

 


Old things | New things