DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Budak sekarang laennn :) # 1
Friday, December 16, 2011 | 2:10 AM | 0 comments


Assalamualaikum &Hai :)
* mood seronok lepas text Ayie even 13 messages, hehe ^^
Firstly, credit to Kakak Dani
Thank you for all the informations, okay preety :)

 Budak sekarang laennn, budak sekarang pandai dah bercintaa , haha =='
Termasuklah aku, yang baru ada dua batang gigi taring neh ,
okay, bukan dua batang gigi susu, aku taklah kecikk sangat :3
Cinta Jarak Jauh,

Okay, before we fly awayy to LV , whoever that hate, dislike atau nak termuntah kaah , nak maki kah , nak komen komen banyak better tekan nie :)
Tekan tau , jangan risau bukan link hantu :D

Lepas tekan boleh offline dan tolong cedok nasik untuk adik kau yaa , thanks ^^
Atau pun kau nak tolong siapkan homework aku ?
Okay , stret to the post.

Long distance love atau miles KM love , muehehe , 
is a kind of relationship that seperate two humans who are in love. 
Seperated by the distance, the PLUS Highway, the Petronas or the RnR --' 
Causes them HARDLY to meet up.

Oh , Cinta Jarak Jauh (CJJ) sangatlah payah ,
payah untuk kita tahu perkembangan dia.
Dia buat apa ? Tadi dia ada main kenyit kenyit mata dengan siapa? haha ,

Payah untuk kita tahu tumbesaran dia.
Dia dah mencapai BMI unggul kah belum? Tinggi dia dah terbantut ka tidak?
Payah untuk kita main cubit cubit bulu hidung dia, haha ^^
Semuaaanya payaaaaaah ! 

Jadi alat-alat gajet yang tak seberapa lah dapat menconnect kan kita.
Ada FB,Twitter,Skype, YM dan macam macam lagi ,
sama ada sudah diterokai atau tidak, bergantung kepada masa.

Okay, tapi semua tue tak mampu nak hapuskan 
CURIGA kita, JEALOUSY kita, CURIOUSITY kita kan ?

Adakah dengan Skype-ing mampu menjawab persoalan kita tadi?
Adakah dengan YM -ing mampu untuk menyelesaikan masalah?
Tidaaak kan ?

Okay, how can Skype-ing told us what were he/ she did just now?
How can YM-ing told us with whom they met?
No idea ? Human can cheat right?

So , this is the barriers. The walls, brick walls.
Every wall had their own tractor to break it , haha.
Every problem had their own solver,
Every curly hair had their own iron to straight it,

Jadi, sebagai ahli Persatuan Saya Sokong CJJ,
here is some boms to explode &explore  your love, muehehe .

*Kepercayaan,kejujuran,keikhlasan.
Okay, bukan Rukunegara, jangan dok pi Lafaz Ikrar tak tentu hala pulakk, 
aku tau hang berpatriotisma tinggi --'

When we're in love , TRUST is a MUST :) 
Percayalah apa dia katakan, kalau tidak nescaya berlaku misunderstanding yang lead to BANGBANGBOOM , muahaha !

SINCERE in loving somebody , jangan lah cintakan dia sebab dia banyak duit.
Duit hang duit aku, duit aku duit aku, jangan kacau --'
Boleh pulaakk,

Contohnya :

Guy A : Didi, tak text Ayie?
Me : Oh, satgi ah, dia tak text aku whole day boleh, haha *balas dendam konon.
Guy A : Hang tau dak, lelaki kalau tak reply or tak text GF dia mesti ada baruu.
Me : Oh , dak, Ayie tak camtu, aku kenai dia, dia tak text mesti dia mati atau hangout.

See? Kepercayaan adalah benda penting , 
kalau tak percaya boleh pulak nak bercintaa , LOL .
Satgi BF cakap ILY , GF cakap TIPUU, sebab ketiadaan TRUST di situ.
Bila BF kata, kita break nah, GF kata lagi TIPUUU, haha .
Go die,

*Tell & share problems.
This is GREAT ! Better we share our probbies, 
jadi boleh kita sama sama pikiaq nak selesaikan .
Bukankah bila ada dua otak better dari satu otak?
Tapi kalau dua dua dungu pun tak jadi ceritaa --'

Macam nak jawab addmath , bila bincang lagi senang dari dok kerah otak sorang pikiaq sambil kening kerut kerut muka macam berak kapoqq, haha .
Kan ?
Tapi si B jangan dok buat entah , entah, tak tahu lah bila si A ada masalah.
Sharing is caring, Helping is loving right?
Seorang perempuan atau lelaki mampu menjadi sehebat Dr. Fadzilah Kamsah kepada pasangannya .

Tak percaya?
Memang jangan percaya kalau pair dia sorang penagih dadah, 
sorang penjuai dadah =='

Boleh pulak si penjuai nak jadi penawar untuk si penagih , gilaa .
Lagi dia kata " beli lagi , makan lagi sayang , adaa ah ! " haha ,

contohnya :

Me : Weh, aku takut ah nak exam, haritu aku FAIL , haha .
Him : Alaaa, chill, hang boleh buat laa , jangan pikiaq sangat yang lalu .
Me : Tapi susah kott nak catch up bagi A .
Him : Buat yang termampu, hang boleh aih sayang, haha .

Bila result keluaq aku dapat A , dia FAIL , hahaha !

# To be continuee in another page, dakwat habeh, nak pi Hasani beli ink satt :)















Old things | New things