DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Budak sekarang laen # 2
Friday, December 16, 2011 | 5:40 AM | 0 comments


Assalamualaikum &Hai :)
* Setiap kali awak cakap ILY, I fell in love again, wohooo !

Okay, kita sambung naih ?Ink dah refill, tadi dah beli RM 3.99 , haha .
*Awaay from the itsy bitsy things. 

Atau dalam BM dia, jauhi benda atau hal kecil, yang remeh temeh. Tak perlu nak besarkan , haha .*Terasaanyaa aku =='

Kita chill , tak payah lah nak hantaq bala tentera pi usha balak hang buat apa, duduk dengan sapa .
Nak ada spy bagai , amboi, memang hang sorang ja ada balak =='

Tak perlu nak serang dia bila nampak wall dia penuh dengan perempuan, haha.Aku PERLI diri aku weh, seriously !
Bila jeles menguasai diri, hehe . Sepang akan ku musnahkan, haha , joke.
contoh :

Him : Awak, text later ea.
Me : Hurm, yelah .
Dalam hati, ish dia ni tak sayang aku dah paa takmau text aku, haha .Ish, dak dak, dia mesti nak tidoq, haha. Dia kan badak hemsem =='

See? Gila, ini satu situasi BODOH kalau aku nak marah dia .
Memang unreasonable ah, jenuh dia nak text 24 jam cakap ilebiu, ilebiu sampai pagi esok dua dua berbuih mulut, mata hitam naik ataih , mati dah, innalillah.haha,

* Iman mau STRONG.

Yaaa, dalam dunia ada bejebah makhluk yang kita nak . Kan ?
Tengok kanan , pergh, hensem ! Tengok kiri, pergh, kaya !
Pusing belakang, Fulamak, Harley Davidson. 
Tengok depan, mak aih Mark Anthony, haha.

Kita manusia, tamak benda biasa kan ?
Tapi macam OVER la jugak , kalau tengok ni nak, tengok tu nak .Macam tue, tengok A break B, tengok C, break B , haha .

Kawin , cerai, anak banyaakk, duit kopaaakk , haha --'

Thats why Iman mau kebai , tahan hati jangan tamak .Memang parah laa nak PERFECT padahai kita ni macam tenuk sekoq sekoq , haha.
contoh :

Kawan aku HOTT , HOTT belaka, memang semua macam URMPHH ,tapi aku NAK jugak KHAIRUL AZRIE, hehe ^^
Gilaa la aku kalau takmau Edward Cullen, hehe .

* Postive thinking :D

Dalam perhubungan ini , standard la jeles menjeles . kan ?
tapi , sebagai manusia yang ber IQ tinggi , hehe
# Yang IQ rendah tak payah ikot, joke joke :3


kita semuaaaa kena be POSTIVE !
tak perlu nak pikiaq pelik setiap masa ,
lagu tu boleh pi bercinta dengan orang bisu + pekak + tuli , haa .


contohnya :
Me : haish, aku text dia berjuta kali, dia tak reply , hermm .Dia tidoq nie, tengok TV ka, takdak kredit kaa , satgi dia reply laa, sabaq sat :)

Tengookk ! Aku tak pun nak serang dia bom bang ,
dia tak reply , ada GF laen , blablabla , haha .
# Aku bukan riak, hanya untuk panduan bersama , hehe ^^

Lastly ,

*Keep loving:)

Yaaa, teruskan menyayangi . 
Lumrah anak remaja berperasaan sayang cinta mati nie, haha :)
Tak menjadi masalah asalkan tak menyalahi undang undang .
tak salah di sisi agama , tidak menggugat apa apa pun .

Ada kaa parent yang sokong anak dia bercinta pahtu dok date boleh pi kopak rumah orang ? haha ,
Adaa kaa parent yang suka anak dia bercinta pahtu dok bawak balik bilik ?
Ada ka parent yang suka anak dia bercinta jadi tak tentu hala?

Kalau ada , cakap kat parent hang , Aunty, Uncle, Pleasee , GO DIE , haha .

Selamat Maju Jaya :) 

# Go SPM 2012 ! * Ada kena mengena pulak ?? --'


Old things | New things