DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Three Point Six Nine ;D
Wednesday, November 30, 2011 | 8:10 AM | 0 comments


Assalamualaikum &Hai :D
Miss me right ?
Oh, mari kita cubit aku sorang sikit , Auch :S

HAHA, OKAY.
Lama gila nak matii aku tak update kan?
Kalau dak aku laa dok update sedia en?
Kalau ada macam Newsfeed Blog, mesti pakat dok balik ais kat aku en?

HAHA, Tanya lah aku pi merayau mana?
Tanya la tusyen aku cemana ?
Tanyalah , weh :D Heee,
Sila bagi boo sekali, boo [!] Cukup, tengkiu .
Oh , gara-gara BORADBAND aku yang comel neh [!]
Maka , mati lah hasrat aku yang menari-nari atas talian pun tak boleh .
HAHA,

Reza kata :
" Aku tak pernah dengaq ada masalah macam hang "

Yaa, as it only can be used at night .
Sooo, weird ya?
Ohyeaaah .
3.69 ? Apa jadah tue weh ?
Number Bases ah ?
Aceceh, mentang baqu belajaq tadi, HAHA.

Alhamdulillah, thanks Allah

* Suasana ketika mengecheck pointer *

Status Salman :
" Weh, buakak laman web maktab "

Haaa, sah dah menatang tue keluaq dah =='
Ketaiqwehketiaq [!]
Dupdapdupdap.

Macam nak buat speed dah jantung aku , Haaa. Oxygen debt dah paa =='
Okay, Dylaa, Bio hang 71 ja :(

Please login and enter your IC number.
08081
95071202****

Keputusan Semester 2, 2011

3.69 [!]
Maka bergendanggendut tali rafia lah aku , menjerit macam guguq anak =='
HAHA.

Whatever it is, Im so'o grateful :)
Thanks again ALLAH, Bie, Mama,Babah
 


Old things | New things