DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Sepak kuat-kuat, tampaq laju-laju wooott ^_^
Sunday, November 20, 2011 | 9:42 PM | 0 comments



Assalamualaikum &hai :)
So today,
21st Nov 2011.
Akan berlangsungnyaa Tournament
Harimau Malaya menentang Garudaaai *Garu dahi.

 
Tengok muka-muka depaa, semangat habaq hangg.
Aishh, kalau tak menang taktau nak kata paa.
#Terlebih konfiden,aish,takbuleh,tak baikk =.=

Hai abang-abang yang cute :3 Auwww.
Semoga berjaya menggondol Emas dalam Sukan Sea malam neh;D

Biaq laa depa nak maen laser pun,
depa mai sini nanti kita main simbah aiq hangat,biaq melecuq buang ;D
Ataupun depan goal depa kita boh satu lapisan jeqenih, biaq bola tak masuk-masuk.
# Berangan tinggi betui =.=
Semoga berjaya nah mencapai Emas yang ke-53 neh ;)
"Ibu segala pingat"

Semangat neh!

HAHA,
Sememangnya skuad Garugaru yang agak SHIT tue nak menaikkan kemarahan aku.
 Tapii, takpalah.
Aku paham keadaan depa yang misekin nak matiiiii -.-


Macam yang writer neh cakap,depa neh Misekin.
Tak kenai mana baju,dok jalan-jalan pun bogei lagi.

Auchh, seksi sungguh.
Bekocak naluri aku, HAHA.

Ada bendera kita,depa tibai pii nak pakai.
Tuu dok buat syook tuu.
Dapat tutup sikit mana patut dari duk tededahh =.=
Siap buat peace lagi.Hot aku habaq hangg.

Dah kalah,siap bakaq bendera kita.
Wakkk,ape cer wak?
Bakaq kami la walawehh !

Kesian bendera tuee,satgi takdak benda nak pakai.
Bogei balik. Aduh, patot banyak penduduk.
Purata seks meningkat dari saat ke saat rupanya =.=
Neh tara depa tak pernah menang duk buat anti-anti pa taktau.
Kalau depa menang,amik bendera kita boh ganti jadi bendera depa pulak paa.
HAHA, 
Bendera lari sendiri la nampaknyaa,dia pun tak sanggup nak duduk kat negara busuk nuh.
Jijik. Jelik. Euwww !
# Haaa, bukan nak riak, maqah nehh !
Saya,wakil penduduk Malaysia ingin menyatakan seribu simpati 
terhadap penduduk Indon yang kurang pengetahuan ini.

Maka,dengan ini, saya menyeru marilah ramai-ramai kutip dana
untuk disedekahkan buat mereka menjahit baju.

Agar dapat mengurangkan kejakunan mereka terhadap bendera kita ya ;D
#Secara tak langsung,mengurangkan populasi beruk makyeh !


Old things | New things