DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Saya membangkang Seksualiti Merdeka !
Monday, November 21, 2011 | 1:42 AM | 0 comments



Assalamualaikum &Hai :D
Gilaa babeng walawehhhhhhhhhh.

Aku rasa serupa jakunperak bebenorrr duduk dalam maktab neh =.=
#Nak mintak kuaq maktab pun dah terlewat, hehe.

Macam-macam jadi kat dunia neh.
Aku taktau pun.
Yang aku tau morning call.
Suruh orang clearblock.
Terjun katil pagi-pagi pii surau.
#Kepimpinan melalui tauladan, haha.

One of the hotttes news yang sedang menempa nama di dada-dada akhbar,
jengjengjeng.
Tolong steady semuaa.
Pakai tali pinggang.
On our mark.
Get well soon.
Blast off !

HAHA, Macam haram , tajuk ada kat ataih nuh sia-sia tak tengok =.=

Festival Seksualiti Merdeka

Euwww,aku setuju.
Haaa.
Jangan baling batu lagi,
Watlek duluu .
Selebet jee =.=

Aku setuju menda alah neh DIHARAMKAN.
Mana pihak lah yang benarkan benda neh?
Aku tak faham macam mana boleh dapat kelulusan.

And
one more thing that I couldnt understand.
How can boleh terpikiaq nak buat festival neh.

Yaa tuhan, Hoyy, kapiaq pa?
Ada otak,ceqedik-ceqedik tuhan bagi , nak buat benda luaq tabii jugak.
Pempuan punyaa lah melambak.
Kalau sangap sangat kott ya pun jangan dok calas kaum sejenehh =.=

Festival neh ekceli untuk ' memperjuangkan kaum LGBT '.
Lesbian,Gay,Bi-seksual,Transgender.
Ntah papa merapu aku pun taktau laa hampa neh.

Tuhan bagi elok-elok lelaki dok kalut nak jadi pempuan.
Dah tue, kalau tak tahan sangat nak jadi pempuan.
Gay sorang-sorang dah laa.

Neh ada pulak nak buat FESTIVAL.
Banggalah buat maksiat?
WTF gilaa en?

Aku 16 pun tau lah pikiaq.
Okay,let say ceni.

"Dah nak buat guane, tuhan bagi depa jadi lembutt"

Tuhan takkan mengubah nasib sesuatu kaum, kalau depa sendiri tak ubah.
Boleh jaa nak jadi jantan balik.
Banyak lagi bapakbapak yang powerr dalam bab jantan neh.

Haehh, selebet jee =.=

Tak tahan gila vavi nak buat festival, hoyy, festival buku MPH pun tak setat lagi lah !
Benda bagoih takmau join, benda setan mau pulak.
Cepuk satgi, nayaa ja.

Aku tak tuding jarii kat laki ja pempuan pun sama laa =.=
2kali5 ja.
Macam-macam, moga-moga kita terpelihara dari benda maksiat neh, Aminn ;)
Untuk keterangan lanjut :


#Haaa, lega aku :D Kbai.






Old things | New things