DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Runawayy, eh, giveawayyyy aida shafiena & Fasihah Latif .
Tuesday, November 22, 2011 | 7:32 PM | 0 comments


Asslamualaikum &Hai :D
HAHA, Jom gelak dulu.
Neh memang usaha, tapi bukan tangga kejayaan dah. Lift dah ne =.=
Ramai pulak buad Giveaway lah, contest lah.
Bagus,bagus.
Sep duit aku, takyah buad GA, join sudehh, selebet jee.
Okay, oh gila bapak ah !

Aida Shafiena neh sama umuq dengan aku, oh oh teruujaa :)
Tapi follower dia ramai tahikk, hebad la kawan !
Papepun, thanks lah buad GA neh.

Hadiah pun gempak.
Aku nak yang paling biasa jea, taknak yang mahal-mahal.
Topup 10 sudeh, hehe.
# Macam menang =.=

Belog Fasihah Latif memang mendengkikan aku !
Bila bukak teruih mata aku kelam, oh oh .
Belog dia Polkie Dotties, Ergh !

Jeles, jeles, hehe.
Hey kawan, cantik ah , serious (:
Taktau nak merapu apa dah.
Anda ditag,

# Bagi aku menangggg ! hehe,



Old things | New things