DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Oh hati (!) Sabarlah ;)
Friday, November 25, 2011 | 10:14 AM | 0 comments


Assalamualaikum &Hai Peeps ;D
Currently, reallyreally in GOOD mood

Amaran awal : 
Post ini mengandungi unsur kegedikan melampau.
Usahlah anda mengecop saya 'wanitagedik' .
Sesungguhnya perasaan ini lahir dengan sendiri.
Oh yeah (!) Macam nak penyepak ja diri sendiri, Ha, buat cepat (!)
Okay, tak boleh, mama tak kasi, huhu.
Sudahsudah, lets get it started (!)
Niaooowww , atau dalam bahasa Urdhu nya Now, sekarang .
Yaa, memang aku registered-officially-language teacher pun =.=

Aku MEMANG bertauliah kan , HAHA (:
As a lower-boiling point girl which means "Highjealousy" girl, yes I am, 
So, I usually take a journey at my Mr. Khairul wall.
Then, just now I got some pictures.

Oh (!) Really cool-hot-amazing lah bie (!)
Sumpah aku puji BF aku hensem kott, HAHA.
# Kan aku cakap, aku gedik, Auww

Bila aku robek muka dia lama-lama,
Aku tatap lama-lama.
Aku renung, aku focus, aku aim ,aku investigate.
Aishh. Tak boleh jadi.
Tak boleh neh.
Kegeraman memuncak (!)
Aku tahan,
Tetapi tak lama,
Ia kembali berkocak, 
Aku sedaya upaya menahan , ah (!)
Aku berjaya, berjaya untuk menzahirkannya dengan perkataan.

Naluri wanita aku berkata :

" Gilaa sial (!) Balak aku hensem dari aku, jatuh stended aku kott (!)
Tak boleh jadi, aku nak buat rambut Trojan jugak , aku nak buat spike jugak ,
baru dua-dua HENSEM "

# Kesimpulannya, hang sangat cute. Aku jatuh hati kat hang buat kali kedua bebeh






Old things | New things