DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Lu bangga weh? Mudah-mudahan lu taubat derr, Amin. # 2
Thursday, November 24, 2011 | 12:43 AM | 0 comments


Assalamualaikum &Hai ;D
hehe, sekarang main edit tajuk jaa, letak hashtag duaa.
Okay,kita sambung kepada berita dunia hari lepas, yang mana?
 Oh, yang pasal Alia itu aahh?
Oh yang tajuk 3gp sikit tuu ah?
HAHA, Yaa.

Perhatian kepada pembaca lelaki sekalian, sila kuatkan iman anda.
Bagi yang senang rebah, better jangan baca, hehe.
# Gila saspen, rasa macam nak penendang pun ada =.=
Wanita Yahudi sokong Aliaa bogel, go bebeh, naked !
Oh, gilaa ! Serious gilaa !






 

Idea yang dijanakan oleh Aliaa Elmahdi, seramai 40 orang wanita Israel berposing bogel bagai untuk satu gambar dengan memegang kain rentang bagi menutup segitiga bermuda mereka =.=

Dimana tertera :|

‘Homage to Aliaa El Mahdi. Sisters in Israel’ 
(Penghormatan kepada Aliaa El Mahdi. Saudari dari Israel) 
dan slogan ‘Love without Limits’ (Sayang tanpa Batasan), dalam bahasa Arab dan bahasa Ibrani.

Ketua kumpulan berkenaan, Or Templar,28 telah menubuhkan sebuah kumpulan di Internet dan mengajak wanita menyertainya , oh aku nak join ! 
Oh tidak, kena sepak freefree dengan babah aku =.=

Dalam status FB nya tertulis :
“Mari kita beri dunia satu alasan baik untuk melihat kecantikan unik wanita Israel.
Tanpa mengira sama ada mereka orang Yahudi, Arab atau lesbian  kerana di sini, 
mulai sekarang, ia tidak penting.

“Mari kita tunjukkan kepada orang yang ragu-ragu yang wacana antarabangsa kita tidak bergantung kepada kerajaan,” katanya.

" Mari kita buat Festival Bogel-bogel "
Yaaa ! Ini pulak kata puakpuak sesat kat Malaysia =.=
Haishh, neh budaya barat ka timur taktau yang nak bagi bala kat Malaysia.

Mulalah nak buat benda merapu pulak, oh !
Ada yang nak jadi gayyo, lesbiano , nak telanjang tungging , terbalik kuang , Haaa.

Aku rasa kan syarikat baju baby dan primary school kena tutup lah, sebab?
Yalah, biaq depa bogei sampai masuk secondary school.
Baru depa muak bogei, reti nak pakai baju, haa, kan kan?

# Tengok, tengok tauke Anakku nak baling selipar kat aku, hehe T_T

Then, dalam status FB setan :
" Yaaa, anak ikan kena jerat. oh yeah, oh yeah !"

Maka berkumandanglah lagu LMFAO, Im sexy& I know it, lalalala =.=
HAHA, MV lagu neh lucah nak matiiii !

Sebagai satu usaha, Aliaa telah uploadkan gambar neh kat blognyaa.

Laaa, kenapa gelapkan kat situ ? Bukak bebeh ! Bring it on ! Show it to us !
HAHA, Gilaa punya perempuan.

Aliaa yang mendakwa dirinya Ateis, golongan tidak beragama telah memberhentikan pembelajarannya untuk memperjuangkan hak kebebasannya.

Satsat, kalau perjuangkan hak saja boleh makan nasi dengan ayam tandoori eh ?
Oh, oh, bapak ah best ! T_T
Baru aku tau, takyah belajaq, takyah qeja pun boleh hidup .

‘Wanita Islam akan sentiasa menjadi objek untuk digunakan di rumah.
Seksisme menentang wanita di Mesir adalah penuh khayalan,
tetapi saya tidak akan pergi ke mana-mana dan akan berperang sehingga penghujung."
kata Aliaa. 

‘Ramai wanita memakai tudung hanya untuk melepaskan diri daripada gangguan dan dapat berjalan-jalan di jalanan."

Tuuu, cik nakk kencing pun padapada la kott noh. 
Kami pakai sebab ikut suruhan lah , tudia la, orang bagi Islam , dok kalut nak keluaq.
Dok jadi cacamarba lagu neh, kan haquu =.=

‘Saya seorang yang percaya kepada setiap perkataan yang saya tuturkan dan saya sanggup untuk hidup dalam bahaya dengan ancaman yang saya terima untuk mendapatkan kemerdekaan sebenar yang semua rakyat Mesir sedang berjuang untuk dan hampir mati untuknya setiap hari,” kata Aliaa mempertahankan tindakannya berbogel.

HAHA, Cakap besaq la binawee. Berani konon, bolehlah duk sana tak dapat tentangan.
Cuba mai melawat Malaysia, bogel-bogel lagu tue.
HAAA, Aku nak pi tepi hang bukak lagu BIP pulak.

Shake your body bebeh ! Roll onn !
HAHA, Alang-alang nak bukak sangat, buat la show sikit, baru benifit -.-

Okay, cukup aku merapu di sini.
Sekali lagi, ini adalah peringatan kepada kita yang masih di jalan yang benar.
Mari kita sama-sama doakan dia agar insaf :)

# Post aku sekarang neh makin syahdu pulak, aiseh, hilang brutal aku :D hehe.



 


Old things | New things