DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Its life man ;D
Saturday, November 26, 2011 | 9:54 AM | 0 comments


Assalamualaikum &Hai :D
Good morning buddies (:
Pagi dah kan ? Tak tidoq lagi anak dara Hj.Rashid neh -___-'
Okay, its free speech world kan ?
So, this is mine.
I could write anything as much Im enough of it right ?
Please behave dear readers,
watch your words.
Even your word doesnt belong here, 
even your word belong to another social networking page.

I hate BACKSTABBERS very much.
Dont make me step & poisonned your back. Dont you ever ask me to do that.
Because I know, Im able to do things that I have never do.
Im able to work on you until I keep my hand clapping throughout the year.

Enough, please. I beg you once again please.
Haaa, apa aku mengarut bajet nak sepiking terabuqq neh?
Apa aku dok buat hebat BI neh?
Bukan Bi aku dok BBBBBBBBBBBB ja ka?

Dude, B ja kott :D HAHA, 
Okay , aku buat hashtag ada orang mengomen.
Tak puas hati katanya, its Twitter's.

Aku wall-ing banyak, kena jugak.
"News feed aku penuh weh"

HAHA, Okay, kita chill dulu :)
Ada ja yang still using hastag dalam status dia, tak kena pulak.
Okay, maybe dia tak terasa, sebab yang bergaduh dengan Mat Techno tue aku.

Tue laa, qeja nak gaduh dengan orang.
Bukan gaduh, menegakkan kebenaran , kebenaran KOTT , HAHA.
And now, im not using it anymore.

Its not about , suka hati aku lah status aku =.=
Its about, originality.
It belongs to Tweet.
Its their tagline.
Its their pattern.

So?
I not using it longer as the butts keeps popping =.=
Now, wall-ing ?
HAHA, FB sangat membawa kesan buruk.
Maybe aku wall-ing dengan sangat banyak.

Tapi ada ja kawan aku, budak selatan lah , jangan nak terasa sangat boleh dak?
Wall-ing nak mati dengan kawan dia.
Tak dak pulak orang nak cakap blabla, news feed, blabla, penuh , gedik, blabla.

Oh FUCK !
HAHA, Keluaq dah ayat emas permata aku(:

HAHA, Sudah, kan aku dah cakap, ni tempat aku.
Mula nak keluaq ayat dejai jehanam , HAHA.

Guys, ladies,gentleman.
Im sorry for my HARSH words, yeah I admit.
Aku nak mintak maaf kalau ada yang terasa , HAHA.
Sebab aku dah terasa, KARMA right?

Mintak maaf sangat-sangat, hal dalam blog kita simpan dalam blog masingmasing,
Tak perlu nak heboh ramairamai,
Tak perlu nak angkut sesapa pun,
tak perlu nak simpan dendam.

Next year 2012, nak mati dah kita, HAHA.

Be PROFESIONAL please :)

Once again, sorry . Fullstop (:
# Gilaa, 3 kali aku mintak maaf, kalau ada dok maki lagi taktau aaa -______-''



Old things | New things