DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Ingat Khidmat Negara ja ada?
Thursday, November 3, 2011 | 7:51 AM | 0 comments


Assalamualaikum dan hai :)

Ingat Khidmat negara ja ada?
Khidmat masyarakat pun ada tahu?

Carry-mark Sivik , Kihkihkih.
Bunyi macam mengancam kan?
Memang mengancam , pointer weh pointerr.

Okay, nak cuci kereta boleh guna Daia tak?Downy?
Sebab apa tak boleh?
Dettt.

Salah.

Sebab kalau guna sabun basuh baju, sabun kasuh kereta nak buad apa?
Cuci rambut? 
Uishhh , gerenti.

Serious rambut gulungulung jadi straighttttt tahap nak matiii bhaiiii T_T

Hint dah bagiii , cuba teka tenuktenuk comel sekaliann?!
Yaaa, bijak.

C.A.R.W.A.S.H.

Its a time for playing, wetting and gatthering!


Naib Presiden Homeroom yang paling havoc!
Badanggg :)


Pengelap kereta yang setia dengan mata sepetnyaa -_-''
Rifdi Adibb or NaddoDeng , hehe.
* Mati laa kena bunuh dengan diaa , Grrr.

Photographer setiaa , Errr, takdak DSLR pun nokk .
Janji ada nohhh ;)
Nurwafaa Ainaa.

Well , maka bercucilah badan kereta sekali badan kami 
sehingga terpampar aksi lucah ;)AuwwAuww .

Most of all , its the end of our task;)
Thanks guys.
Thanks gals.
Thanks Asmaa.

P/s: Ustad bagi upah RM 6.00 ,dapat lah sorang duakupang, hehe :3


Old things | New things