DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Hey perempuann, binawee, cilakoo =.=
Wednesday, November 23, 2011 | 9:20 AM | 0 comments


Assalamualaikum &Hai :D
Laen kali kalau nak baca post, kena jawab salam dulu, baqu beqekatt ,hehe.
Haaa, apa jadah post maki maki orang?
Huish, tak baikkk =.=
HAHA, 

Tengok laa neh, sepesel aku amik. Cepatcepat.


Aku tau tak jelas, klik ja, Keluaq teruih.
Neh aku nak buat sinopsis atau review ja, hehe. 
Aku rasa aku cikgu bahasa dah =.=
  
"ADUHH...PENAT TOLL LA AKU SOK PGI NAK G TNGOK ATOK NENG AKU KNE TANAM...LECEH R...AR LANTAK R...YG PENTING AKU NK SURAT KEMATIAN DIE NK PHOTOSTET BG KAT BOS AQ....AQ DPT CUTI ESOK,BALIK SAMBONG TIDOOO......YAHOOOO!!!!"

Gilaa walawehh ! HAHA, Nak hentam kah tak?
# Hentam, hentam, hehe. Setan memainkan tugasnya =.=
Okay, 50-50 lah , amacam?

Start !
Hai akak. Eh, hai perempuan . Dah lama buat qeja ceni?
Hehe, akak tak malu eh buat ceni?
Dalam statement tue cakap akak ceni,ceni,ceni.

Alaa kak, tak molek ah kita orang dapur buat perangai ceni.
Akak dah elokelok cun KOTT T_T
Buat ceni, nanti takda orang nak suka akak.

Saya bukan apa, saya pun perempuan jugak.
Malu ah dapat geng akak, nak tukaq gender lah ceni, hehe.
Okay, tipu.

Hohoyy, sungguh ambe dop pahe bakpo ade tine lagu neh?
Tine lagu neh dok malukang kaung ambe, oh oh ! Maqoh ambe.
Molep molep tuhang buak, cenggini bahase ye.

Uish hang kalau gamak tak suka tonenek hang mati pun, simpan dalam hati sudah kott.
Tak perlu kott nak post kat wall biaq semua tau nohh.
Tak pasai ja orang nak maki hang.
Orang sekarang mana makan saman bagi nasihat dah.

Akak berubah lah, gune lah bahase elok sikit. 
Suruh kitaorang sedekah Al-Fatihah ke, kan elok gitu.
Kesian arwah tonenek akak, sedih die.
Mesti die lagi seronok mati,sebab cucucucu die tak suke die, huhu.

Tak leceh pun aih nak tengok arwah kena tanam.
Kita pi tengok ja, bukan kalot nak gali kubuq.
Dak aih, tak payah.
Make up caiq sat la sementara baca talkin.
Takpa eh, esok lusa kita pun nak join the 'Arwah Club' jugak en?

Nanti akak dapat anak,cucu.
Diorang buat bende same kat akak.
Kesian en? Selagi hayat masih ade neh , kita berbakti la akak.
Kita buat kat orang,orang buat balik kat kite. 
KARMA kak.

Saya mintak maaf lah akak kalau terkasaq bahasa tak tentu hala tautau :D
Saya nak akak sedaq kesilapan akak jaa, tapi saya tau kak tak sedaq, haha.

#Pilunyaaa, nenek, dylaa rindu nek ! 
Khas untuk Afie, 3 loghat aku bagi kau ! HAHA,





Old things | New things