DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Haaa,sepakan mengena !
Monday, November 21, 2011 | 8:33 AM | 0 comments


Assalamualaikum &hai ;D
Heee, tengok aku qenyih tak sudah dari 11.30 tadi.
HAHA,Tendangan mengena !
I loikee Muslim Ahmad.
I loike Bonai.

Aik? Okay dak. Pembelot.
Double like Khairul Fahmi.
#Khairul dua makna mana tak like lebihlebih =.=
     Papepun, tahniah untuk pasukan Malaysia.
Harapan kami telah tertunai.
Tapi, PM oh PM.

Esok bagi lah cuti. Kesian babah aku makan nasik tak tenang aku dok jerit ;3

Hehe, mak aku cakap ceni
" Haii, apa anak dara ceni. Orang ada anak laki pun tak jerit lagu neh"
Mama, sebab anak tequna depa pakat dok jerit kat kedai mamak.

Hehe,menjawab!

Nampaknya mereka akan kembali memakai bendera kita lah, 
hai, nak kena bakaq kemaluan sorangsorang depa neh =.= 

Whatever it is, Malaysia is always the winner.
No matter what, I love you Malaysiaa ♥
I love you Khairul ♥


#Mana remote Astro aku, nak kena bakaq dah aku dengan babah aku :3


Old things | New things