DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Gilaa Cool ! Aku jadi hantu T_T
Thursday, November 24, 2011 | 12:35 PM | 0 comments


Assalamualaikum &Hai :D
Aku rasa bangga gila sebab akulah yang dapat membangunkan dan meniduri , hoh ?
Oh, meniduri :0 Tak menidurkan hang  , HAHA.

Konon nak tidoq awall , HAHA. Tetiba ja , begegaq fon aku.
Rupanya ada orang tue, takleh tidoq, mimpi seram bagai , oh (!)
 HAHA, Aku pun bertindak sebagai GF mithali , hehe.
# Padahal aku pun dok qeling kiri,kanan,depan,belakang T_T

Dengan prihatinnya, bermulalah dialog sebegini :
Dia : Aku tak boleh tidoq lah, tadi mimpi hang jadi hantu .
Aku : Hoh? Hantu ? Jadi apa?
Tutttttttttttttttttttttttttt . Kredit mati seketika. Calas fon babah =.= Sambung.

Dia : Hang mai rumah aku time hujan lebat, aku nak ajak pelawa masuk. 
Aku : Patu pastu?
Dia : Hang mai dengan basahnya, tapi dok cun juga, heran aku hang lagu mana pun dok cun jugak ;)
Aku : HAHA, Meqeka sapa nah? Dah tu?
Dia : Hang tetiba ja tukaq, mata hang terkeluaq, mulut hang terkonyak, aishh, seram sangat eh .
Aku : Oh cool (!) Hang buad salah pa kat aku sampai aku naik hantu neh?
Dia : Mana ada buat salah pa, oh (!) patotlahh , Heeee :D

Rupa-rupanya dia memang ada buat salah dengan aku ,
Salah apa?
Biarkan saja benda ini berlalu, yang pasti , konklusinya :

Dia takleh buat salah kat aku la walaweh (!) Nanti kena kacau pulak, hehe. 
Aku memang guardian angel hang la Johny,

Amaran keras kepada lelaki di luar sana :

Jangan nak mengencing GF hampa nahh.
Depa ada sixthsense oh (!)
Tak pasai berkumandang lagu neh satgi 
" Burst your window", HAHA.

# Aku rasa aku hebat (!) Sorry kacau tidoq hang bie :)



Old things | New things