DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Extra Class?
Sunday, November 27, 2011 | 10:11 AM | 0 comments


Assalamualaikum &Hai ;D
What an AWESOME day * Teacher Vijay suka cakap AWESOME [!]
Aceceh, tak penahpenah keluaq nama Vijay kat blog neh, tautau ada jaa =='

Extra Class ?
Kelas Tambahan?
Tuisyen? Prep?
HAHA, Diam.

Okay, agak seronok (:
Teacher mengajar very well.
Tapi tak tahan gila, aku rasa aku paling bodoh, dungu, biol , haaa T_T
Kat situ, semua student MRSM habaq hang.
SBP ?
Fuh [!] Berceretet , haa . paham dak?

Okay anak anak, berceretet atau berjebah neh maksudnya baaaanyak ;D
Okay, anak umi ? Paham tak ?

hehe, geli -.-
So, aku baru sedar yang aku dah lupa gila nak mati subjek form4.
Belajaq baru berapa bulan dah lupa , teruk.
Dan it gave me a motivation to get up and run [!]
HAHA, maka aku pun menyiapakn nota untuk bab itu.
And I've done [!]
Hypotonic, lebih air. Disssolve in . Haemolysis. Turgidity.
Hypertonic, kurang air, pekat. Dissolve out, crenation, plasmolysis.

Active, passive, simple diffusion, osmosis,facilitated diffusion .
HAHA, okay sudah ;B

# Ya Allah, semoga kau berkati ilmu kau ini, dan pinjamkanlah kepada aku apabila aku memerlukannya kelak , Amin :)Kbai.


Old things | New things