DR
Ya, Allah aku bersyukur atas segala nikmat yang kau kurniakan kepadaku. Kumohon agar kau berikanlah kami kejayaan untuk SPM ini. Ya Robb, andainya dia tercipta untukku,kekalkan hubungan kami. .Amin.

Contest Blog Simple but Awesomeee ;D
Tuesday, November 22, 2011 | 8:48 AM | 0 comments


Assalamualaikum &Hai ;D
Okay, sila rujuk pada tajuk di atas.
# HAHA, Arahan yang agak demand =.=

Sebelum neh ada jugak mencuba nasib join GA.
Hariamm satu tak menang, HAHA.
Takpa, kali neh aku determine lebih sikit.
Bukankah usaha tangga kejayaan? Tak gitu?
Gilaa, paper BM SPM dah lepaih lah binawee.

Thanks to Farrah Mawan  mengetag aku untuk join, hehe.
Dengan ini, berakhirlah sesi ' Intro' untuk GA neh.
# Intro pun dapat full mark dah =.=

Dylaa Rashid Production mempersembahkan :

Okay hai, takda idea nak bebel.
Blog aku neh simple kott. 
Takda widget-widget merambu rambu.
Takdak bilangan online.
Takdak counter tiket bus ka apa.
Takdak papan iklan.

HAHA, Sebab neh tempat aku nak mencurah idea dan isi hati.
Tak perlu bendabenda yang boleh mengurangkan konsentrasi.
#Aceceh, cakap yang agak loyarrr.

Belog neh Awesome bagi aku !
Sebab neh blog aku, aku cakap ah Awesome, 
gilaa ka senang-senang nak puji blog orang laen =.= 
# Yaa, aku mempunyai iri hati yang tinggi, hehe.

Belog neh memaparkan isu terhott.
Sebab aku pun hott, Auww , HAHA.

Belog ne mengisahkan kehidupan budak campus,
kehidupan seorang pemimpin di maktabnya.
Kesusahan yang mengajar erti kehidupan.
Kisah cinta monyet yang entah bagaimana kesudahannya.
Ketidakpuashatian yang agak berpada.
Pendapat yang tidak kurang geliganya.
Lastly, suka hati I lah, belog I, hehe.

Belog neh ada colour yang cool.
Belog neh ada lagu yang cool.
Belog neh bertuan yang cool.
Hehe, sudah.

Aku taknak merapu lagi sebelum direject dari GA neh, hehe.
# Bagi lah aku menang, Awesomee la neh. Jadi lahh ;) 


Old things | New things